@Jolie29 geen probleem... Met mij gaat het redelijk, heb nog veel buikpijn (links onderin) Maar dit is waarschijnlijk een soort van kneuzing/irritatie en zal snel weg moeten gaan. Ik heb nog geen menstruatie gehad, zit nu dan ook op dag 20 na de curretage. Naar mijn gevoel heb ik ook nog geen ovulatie gehad, heb vorige week 3 ovu testen gedaan, maar ben ermee gestopt. Had er geen zin in. Nu was ik gisteren op controle en toen werd me gevraagd of ik de komende 3 maanden mijn temp bij wil houden. Eigenlijk niet zo'n zin in, maar goed, vandaag er maar mee gestart. Ik zit nu op 36.4... Wat vreemd dat je er niet zo goed aan bent, ze zeggen dat deze signalen in het begin na de curretage kan komen. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat je weer zwanger bent. Dat zou toch super zijn! Ik moet wel zeggen dat ik nog steeds erg moe ben sinds de curretage. Ben ook nog steeds niet aan het sporten. Hier hebben we nog geen gemeenschap gehad, ivm de erge buikpijn en ik ben 's avonds erg moe! Maar wil nu toch een deze dagen weer alles gaan oppakken, dan maar ff tandjes bijten. Houden we elkaar op de hoogte... ben echt benieuwd hoe het bij jou verder gaat.
Hoi Kinderwens! Ik ben er eindelijk weer! Ik zit nu op dag 35 na mn curretage.. En heb nog steeds geen teken van een menstruatie.. Ik dacht aan mn sympthonen eigenlijk stiekem dat er een zwangerschap zou zijn maar ik heb toen meteen maar getest en de test was zo wit als het maar wezen kon (helaas) Mn klachten heb ik nog steeds en heb me nu laten prikken op mijn vitamine B12 waarde heb al eens eerder een te kort gehad. vlak na mijn bevalling van mijn knul.. Ik denk dat het dit issue moet zijn.. Hoe is het nu veder met jou? Op hoeveel dagen zit jij nu of heb je ondertussen al een menstruatie gehad? Je ben bezig met tempen zie ik.. Lukt dat een beetje? Ik heb het ook geprobeerd precies 3 dagen lang en snap er niets van.. En daarbij had ik er ook niet zn zin in.. Het is net of je in een soort sleur terecht kom.. je wil zo snel mogelijk of een zwangershap of een menstruatie zodat je weet waar je aan toe ben.. Dit duurt voor je gevoel allemaal zo lang he! Hoe gaat het veder met je? Ik ben nog wel steeds erg snel duf en duizelig maar kwa buikpijn of iets heb ik nergens geen last van.. Ook gemeenschap hebben gaat allemaal pijnloos hier.. Zijn jullie al begonnen trouwens? Ik hoop snel wat van je te horen ben erg benieuwd hoe het met je gaat! En ik moet echt even goed gaan uitvogelen hoe het hier allemaal werkt want ik ben steeds alles zo weer aan het terug zoeken.. Ik beloof je wat sneller te gaan antwoorden hoor! groetjes van mij
@Jolie29 Ik ben net online en zie je bericht. Ik schrijf ook niet te veel meer mee, ben er te veel mee bezig dan! Sommige dagen helemaal niet en soms reageer ik meer. Je kunt je abonneren op een reactie, dan krijg je een mail met directe link als er een nieuw bericht is. Ik zit op dag 26 na mijn curretage. Ik heb nog geen gevoel van ovulatie of menstruatie gehad. Maar heb ook nog veel buikpijn, dus verwacht dat dit overheerst. Ik ben wel erg benieuwd. Ik moest inderdaad beginnen met temperaturen, maar snap er ook helemaal niets van. Ik schrijf het netjes op en moet er na 3 maanden terug naar de arts. Eens kijken wat hij erover zegt. Over 3 weken moet ik ook terug naar de gyn. Ik ben ook nog best moe, maar dat wordt gelukkig wel al minder. De actieve ik komt steeds meer naar voren. We hebben sindsdien 1 x gemeenschap gehad, maar kreeg erna 3 dagen erge buikpijn. Dat was 1 week geleden. Een deze dagen toch maar weer proberen om elke 2 dagen gemeenschap te hebben. Wil zo graag weer snel zwanger worden. Balen dat je test negatief was, maar je cyclus kan anders zijn dan normaal, dus het kan ook zijn dat je te vroeg getest hebt. Hou me op de hoogte, ik hoop zo dat je test snel positief wordt! Veel liefs...
@ kinderwens Ik zit niet veel achter het internet maar moet wel af en toe aan je denken! Ik ben erg benieuwd hoe het met je gaat?? En of je al een menstruatie gehad heb? Ik heb precies na 5 weken na mijn curretage 2 dagen een lichte menstruatie gehad.. en ik zit nu te wachten op mijn volgende menstruatie morgen zal het dag 28 zijn.. ik ben benieuwd of mijn lichaam het weer ouderwets zal regelen allemaal, of dat het misschioen nog even zijn tijd nodig heeft.. Ik hoop wat van je te horen! ik ben erg benieuwd naar je! Liefs Jolie
Ik ben nu ook weer zwanger zonder ongesteld geweest te zijn. op 10-2 spontane miskraam gehad en 27-2 eisprong en had 7 dagen daarna alweer een licht positieve test in handen
@Girl13 Gefeliciteerd, geniet ervan en ik hoop dat je nu 9 prachtige maanden mag hebben en daarna kunt genieten van een mooi kindje!
@Jolie Met mij gaat het weer helemaal goed! Voel me weer lekker, geen buikpijn meer! Ik ben 36 dagen na de curretage ongesteld geworden, 2 dagen heftiger dan anders en toen 2 dagen normaal/licht. Na 26 dagen had ik een eisprong. Nu zit ik op dag 21, dus verwacht ook snel genoeg een eisprong te krijgen. Ik heb tijdens mijn laatste controle te horen gekregen dat ik te veel eiblaasjes in de eierstokken heb zitten. Hierdoor kunnen de eitjes niet op het normale tempo groeien, maar duurt het langer en dus ook langer voordat ik een eisprong krijg. Dit verklaart mijn onregelmatige cyclus. Ik hoop dat je ook snel een ritme krijgt.
Hoi Kinderwens! Hoe is het is nu met je? Wat fijn om te lezen dat je je weer goed voel en geen pijn heb! OOk fijn dat je menstruatie ook weer op gang is! Bij mij was het 2 dagen heel erg licht.. Eigenlijk haast geen menstruatie te noemen. Kunnen ze wat aan je eiblaasjes doen of zal het dit je volgende zwangerschap niet belemmeren hiermee? Jij houd je ei sprong nog steeds in de gaten met temp? Ik was bang dat mijn cyclus niet zou kloppen omdat ik maar 2 dagen heel licht had gemenstrueerd.. Maar ik voelde me snel niet lekker... En ik blijk nu 5.5 week zwanger te zijn Volgende week maandag krijgen wij de eerste echo. Ik ben heel erg zenuwachtig! En ik voel me goed beroerd! En weet jij al meer? Groetjes Jolie
Hoi Jolie, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Super leuk zeg! Spannend de echo morgen! Geniet er goed van! Hier gaat het weer een beetje minder. Weer vaker buikpijn, ben dat tempen echt beu, krijg er slechte zin van.... ben nu op dag 36 en hoop vandaag ongi te worden (of niet ivm zwangerschap) maar krijg echt geen hoogte van mijn temperatuur. Nog 1 periode (na mijn menstruatie) en dan mag ik stoppen. Dan ga ik ook weer ovu testen doen. We zullen zien! Geniet van je zwangerschap meid, ik hoop dat je 9 (nu nog 7,5) mooie maanden mag hebben en daarna kunt genieten van een prachtig kindje! Liefs....
Yes.... Ik heb gisteren een positieve test gehad! Vandaag nog een clearblue doen... zo spannend! Hoop dat nu alles goed gaat!
Hoi, Ik ben 18 maart gecuretteerd na een zwangerschap van 10 weken (leeg vruchtzakje). Nu heb ik 2 april een test gedaan om te kijken of er nog hcg in mijn urine zat. Deze was negatief maar na een half uur zag ik toch een licht streepje. Nu ben ik sinds 4 dagen weer misselijk, heb ik witte afscheiding en heb ik sinds gisteren weer zere tepels en vaak moeten plassen. Zou het kunnen dat ik nu alweer zwanger ben?? En volgende week maandag moet ik terug komen voor een nacontrole maar gaan ze dan een inwendige echo doen en is er dan al wel wat te zien mocht ik zwanger zijn? Hoe ging dat bij jullie??
Hallo, ik heb 29 februari een mk gehad waarbij ik zo'n 6 dagen bleef bloeden, en tot nu toe nog geen menstruatie gehad, het is nu al 6 weken geleden, ik heb vorige week 2 april een test gedaan en die bleek negatief te zijn en deze week 10 april nog een test gedaan en die bleek positief te zijn!!!!!!! Nu vraag ik me af of het echt waar kan zijn dat ik zo snel weer zwanger ben!!!! Ik wacht het maar rustig af en doe volgende week maar nog een test. Vind het echt zooo spannend!!!
@Nadine26 De kans is inderdaad aanwezig! Ik heb met de nacontrole een inwendige echo gehad, ze kijken als het baarmoederslijm weer aanwezig is en er eitjes in de baarmoeder groeien / op springen staat. Ze zien dan ook direct of je weer zwanger bent. Spannend... hou je ons op de hoogte? @babymom, ja kunt zeker zo snel weer zwanger zijn. In dit topic zijn er meerdere. De vraag is alleen hoe lang je zwanger bent. 2 dagen wachten en dan een nieuwe test doen, als deze positief is, meteen VK bellen voor een echo afspraak. Heb je ook nog een afspraak voor nacontrole? Ik kan me je spanning goed voorstellen.
Gefeliciteerd Kinderwens en Babymom!! Spannend zeg!! Ik houd jullie zeker op de hoogte! Ik weet nu alleen niet wanneer ik zal gaan testen want mijn curretage was op zondag 19 maart, mijn miskraam begon die donderdag ervoor al. En ik denk dat ik mijn ei of de innesteling op 31maart heb gehad aangezien ik toen een heel klein beetje bloed verloor en steken had wat ik normaal ook voel met een eisprong. Eigenlijk wil ik natuurlijk nu al testen maar ja is nog wel erg vroeg denk ik he....Spannend!!!
Haha ja ik kon niet meer wachten en dus negatief getest.....logisch eigenlijk is ook veel te snel. Maar goed ben nog steeds wel vaak misselijk en zere tepels.....dusss volgende week nog maar een testje wagen.
Hallo Nadine, als je ongeveer 31 april je ei heb gehad, dan zou je evt as zaterdag een vroeg testje kunnen doe hoor. Ik had in mijn vorige cyclus 1 week en 4 dagen na mijn eisprong een hele lichte test in mijn handen. Ik had die van de kruidvat 2 voor 5 euro. Ook ik heb getest met 1 week en 3 dagen na mijn ei en die was negatief !!! Helaas kreeg ik een ms die week daarop . Meid testen morgen zou ik zeggen !!!
Ik ga denk ik even wachten tot maandag als dat lukt Want dan moet ik toch naar de controleafspraak...hopelijk ziet zij dan meer, of hoe het er in ieder geval voor staat. Wel grappig dat ze dan kunnen zien of er al eitjes rijpen enz...