Hai ladies, Wij willen voor een 2e kindje gaan! Kan niet wachten! hihi Maareh..ik moet nu nog 5 pillen van mijn strip van de pil, moet ik deze afmaken of kan ik deze nu direct de vuilnisbak in gooien? IK heb geen zin meer om deze nu door te slikken eigenlijk..haha Liefs Guusje
Heb geen idee hahaha! Ik ben aan het einde van een strip gestopt dus kan je niet aan informatie helpen.. Hoop voor jou van wel, als je eenmaal de knoop doorhakt dan wil je er ook voor gaan! Succes!
Je kan er zo mee stoppen, maar om je lichaam niet helemaal van slag te brengen zou ik deze ronde ff afmaken en er dan voor gaan
Gewoon weggooien en dan krijg je de onttrekkingsbloeding. Hooguit zal die wat lichter zijn dan normaal maar omdat het nog maar vijf dagen zijn lijkt mij dat het niet veel verschil zal maken. Succes!!
Ik heb m niet afgemaakt.. leek me eigenlijk wel beter, maar we hadden het al vaak gehad over een kindje krijgen, maar besloten vrij spontaan dat "nu" het moment was..dus toen heb ik de strip ook niet meer afgemaakt..