Ik kan het zelf bijna niet geloven maar het is dan eindelijk zover ik ben zwanger van mijn eerste kindje!! en wat een verhaal! Sinds jan.2009 ben ik gestopt met de pil.... en het duurde en duurde... begin 2010 toch maar even een gesprekje met onze huis dok aangevraagd. Die heeft ons meteen doorgestuurd naar de fertiliteits poli! Eenmaal daar beland bleek mijn voorraad eicellen aan de beperkte kant en was mijn eisprong niet altijd goed (leeg eiblaasje) volgens de fertiliteitsarts was het wel logisch dat we bij haar terecht waren gekomen! we hebben 4x iui gehad, alle 4 mislukt, Jan/Febr 2011 zouden we starten met ivf, meteen waneer ik ongesteld zou worden............ En laat ik dat nou mooi niet geworden zijn!!!!!!! Spontaan zwanger! natuurlijk was dit niet onmogelijk, de kans bestaat natuurlijk altijd, maar, ik had het zooo niet verwacht!! Hij of Zij is zooo WELKOM!!
Dank jullie wel allemaal!! uiteraard iedereen die zwanger is heel hartelijk gefeliciteerd!! voor iedereen die heel graag willen! heel heel veel succes, soms zakt de moed je in de schoenen, en dan in ene zit je vol goede moed. HOU VOL! maar wel blijven genieten he?!
Wat super goed dat verdere sleep in de mmm jullie bespaard is gebleven! Van harte gefeliciteerd en geniet er maar lekker van.
Wat super meis van harte gefeliciteerd! Ik heb bijna het zelfde meegemaakt moest ook wachten op menstruatie om daarna te beginnen aan mijn eerste IUI met hormonen maar die kwam ook niet Was ook spontaan zwanger na 2 jaar. Geniet ervan Liefs brenda