meteen zwanger na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door fempje, 7 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sqeezje

sqeezje Nieuw lid

15 mrt 2007
    4
    0
    0
    :DHi allemaal,

wat goed om te horen dat stella1, Jente en lievebeesje weer zwanger zijn....en augustus als je een streepje ziet denk ik dat je weer zwanger bent, allemaal gefeliciteerd en nu proberen er van te genieten en jullie niet te veel zorgen te maken (ookal denk ik dat dat super moeilijk zal zijn ). Wij hebben ook flink geklust en ik lijk wat verschijnselen te hebben, dit weekend ook een lichtroze bloeding gehad. Maar ik wil het ook zo graag dus misschien is het niks.....moet ook nog een paar dagen wachten voor ik uberhaupt kan testen, dus ik zal het waarschijnlijk wel in mijn hoofd halen! Of kan het zijn dat je verschijnselen wat eerder komen doordat je net ervoor een miskraam hebt gehad?

OOOOOh waarom ben ik zo gefixeerd hierop...pffff

2. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    ik heb ook bloed laten prikken toen om zeker te weten of het niet van mijn miskraam was dat ik positief testen toen en mijn gehalte was toen 2500 dus duidelijk een nieuwe zwangerschap werd ook onzeker van het wel positief testen maar niet zeker weten inmiddels hebben we het hartje al zien kloppen maar als je echt duidelijkheid wil zal ik om een bloedtest gaan vragen hoor

Deel Deze Pagina