Help! Ik heb gebloed!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Chantje, 13 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Hallo wie kan me helpen?

Ik ben 6 weken zwanger en gisterochtend werd ik wakker met bloed in mijn onderbroek. De rest van de ochtend was er alleen heel licht wat "bruinigheid" te zien op het wc papiertje.

Omdat ik zwanger ben geraakt via medicijnen heb ik meteen mijn fertiliteits-arts gebeld. De assistente vond dit geen rede tot paniek en omdat het bloeden al weer was gestopt mag ik vrijdag (pas) voor een echo komen.

Mijn vraag is; is er echt geen rede tot paniek?
    (ik vind zelf namelijk van wel!?)

veel liefs Chantje

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Heb je krampen (gehad?): geen krampen is goed!
    heb je de dag ervoor gevreeen of er hard geperst bij het naar de wc gaan? DAn kan er namelijk een adertje springen en at ziet er altijd ernstig uit maar is maar een klein beetje bloed en niet erg.

Ik hoop voor je dat alles goed is!

3. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ik sluit me aan bij Me2, meid! Zonder kramp hoeft er niets aan de hand te zijn. Bruin bloed is ook prima, want dat is oud bloed. Kan nog een restje zijn van de innesteling wat naar buiten komt.

Succes hoor!

4. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    hoi,

nee ik heb geen krampen gehad en voel me verder niet anders.
    Ik heb wel wat moeite met naar de wc gaan.
    Ik hoop inderdaad dat het een adertje is!

5. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Hoi

het kan ook een innestelingbloeding zijn. Als je je echt heel veel zorgen maakt zou ik nog een keer bellen voor een eerdere echo.

Succes

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow meid, wat een herkenning...
    Ik had gisterenmiddag ineens heel veel bloedverlies. Door de schrik niet super goed gekeken maar wel rood met bruin. Geen stolsels.
    Ik had voor vandaag de 1e echo gepland staan dus ik hoor zo of ik nog zwanger ben of niet...
    Ik heb geen krampen gehad en nu ook niet. Ik hoorde dat dat ook na een paar dagen kan komen. Ook gelezen over adertjes/baarmoedermond enz.
    Je kan er dus helemaal niks van zeggen is mij duidelijk geworden.
    Alleen de echo kan ons en jou uit onzekerheid halen.
    Heel veel succes meid! Ik weet precies wat je voelt.
    ELmo

7. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Joh, schrikken he!

Ik ben erg benieuwd naar jou echo! Hou je me op de hoogte?

Veel succes!

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Oh nee he elmo! Ik duim dat alles goed is!

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hartje klopt!

Chantje, ik hoop bij jou ook dat het je baarmoedermond of iets dergelijks blijkt te zijn meid! Nog even volhouden tot vrijdag.
    Ik ben zwanger geraakt via IVF/ICSI en bij mij zijn ze daar heel schappelijk in. De volgende echo is volgende week maar als ik het niet trek mag ik eerder komen....bel anders gewoon even weer!
    Misschien mag je toch eerder komen.
    Zet hem op meid, ik denk aan je!
    Elmo

10. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Oh wat fijn dat alles goed was Elmo :D

11. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Elmo, ik ben onwijs blij voor jou!

Ik ben zwanger geworden dankzij het gebruik van medicijnen (150 mg clomid).
    Ik had daarom eigenlijk vanuit het ziekenhuis verwacht dat ze mijn angst zouden kunnen begrijpen en dat ik daarom zo snel mogelijk zou mogen komen.
    Maar zij vinden het geen rede tot paniek, mijn vriend heeft zo nadrukkelijk gevraagd of we snel mochten komen voor een echo maar helaas....

Was ik maar wat stoerder /mondiger want het liefst zou ik NU nog langs willen komen.

Fijn dat je zo snel een reactie gaf! Geeft mij namelijk meer hoop!

12. Niet meer actief

Ik heb trouwens elke maand als ik ongesteld moet worden dat ik een beetje bloed verlies volgens de vk maak ik dan net niet genoeg hormonen aan om het helemaal te onderdrukken, leuk is anders maar als je er geen kramp bij hebt hoeft het niets te betekenen (dat zeg ik tenminste tegen mezelf als ik bloed zie)

Enneh als je echt zeker wilt zijn zijn er genoeg echo bureaus waar je voor 3o euro een heerlijk kwartiertje gerustheid heb.... ik zou niet op zo'n dokter wachten, we are strong women, so take charge! :)

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieve tip van die echobureau's maar als je nog maar zo kort zwanger bent moeten ze met een inwendige echo kijken...ik weet niet of die bureau's dat ook doen?
    Ik hoop dat je gauw gerustgesteld bent meid...
    Ik verheug me echt al weer op volgende week hoor..als alles in die tussentijd rustig blijft en die echo is ook goed: dan ga ik misschien weer wat genieten. Nu lukt me dat ook nog niet hoor, ondanks dat ik het met eigen ogen heb gezien.
    Heel veel succes!
    ELmo

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Enne...had je een rekenfout gemaakt?
    Banner staat nu op 7 weken...
    Of was je de 13e 6 weken en een paar dagen?
    Nou ja, morgen eindelijk de echo!
    Het is vast goed!
    Elmo

15. Niet meer actief

ja dat verschilt natuurlijk bij mij konden ze bij 6 weken al gewoon een normale echo maken...ik heb nog nooit in inwendige gehad..

Ik hoop dat je een leuke echo hebt Chantje! en dat je je helemaal op die roze wolk voelt!

16. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Lieve Chantje,

Het kan ook nog een innestelbloeding zijn. Dat vertelde mijn vk mij toen ik in mijn laatste zwangerschap met 5,5 week ook een beetje bloed verloor.
    Sterkte met afwachten meid, en hopelijk is alles gewoon in orde!

Dikke knuffel, Wendy

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hoe is het nu?
    Elmo

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja ben ik ook benieuwd naar!

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Joehoe...hoe is het meid?
    Hoop dat je toch nog goed nieuws hebt gehad en je het nu aan het vieren bent!
    Elmo

20. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Nou Ik heb helemaal geen leuke echo gehad!

Het zag er niet goed uit! Ik zou minimaal 6.5 weken zwanger moeten zijn maar de echo gaf een beeld aan van 5.5 weken.

(Ik weet vrijwel precies wanneer ik mijn eisprong heb gehad omdat ik dankzij medicijnen zwanger ben/was. Ik moest op dag 16 van mijn cyclus naar het ziekenhuis en toen bleek dat ik eindelijk een eitje had en dat ie binnen 2 dagen zou springen)

Dus dat betekend volgens mijn arts dat het heel klein is of dat het niet goed is gegeaan.
    Ik denk dat dit beide niet oke is omdat het vruchtje wel volgens de gemiddelden zou moeten groeien.

Maar goed ik moet de 27e terug dus dan heb ik zekerheid.

Voel me echt goed kl%#te!

Ik voel me op en top zwanger maar weet ook dat het niet goed komt. Ik zou zo graag willen dat het er uit komt. Gek misschien maar ik wordt in november geen moeder en wil nu ook echt niet meer zwanger zijn!

Liefs Chantje

Deel Deze Pagina