Meteen zwanger na stoppen pil!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mojs, 8 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    @Imd
    Ik ben zwanger van een 2-eiige, dus erfelijk bepaald..daarvoor heb je namelijk een dubbele eisprong nodig. Het stoppen met de pil en het meteen zwanger raken heeft daar niks mee te maken

2. Karien

Karien Actief lid

16 sep 2008
    136
    0
    0
    Pedagogisch begeleidster
    Ik was ook meteen zwanger na stoppen met de pil!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

3. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    Hier ook direct zwanger na stoppen. 20 november laatste pil, 23e pilmenstruatie. 22 december positief getest!

Er was ons ook gezegd dat je moet uitgaan van 6 maanden. Ik had ook direct al erg veel hormoon in urine.

4. Marije1981

Marije1981 Actief lid

21 jun 2008
    105
    0
    0
    Fotograaf - Fine art en trouwfotografie
    Zwolle
    Ik ben ook gelijk zwanger geraakt na de pil. Kreeg in het weekend van de eisprong buikpijn en ik dacht dat dat het ontpillen was.
    Eerste test negatief, maar ik was toch al zwanger want vijf dagen later testte ik positief.

Meevaller want ik had gelezen dat het wel een half jaar kon duren, aangezien ik dik 10 jaar de pil heb geslikt (microgynon en diane35)

5. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hier ook. januari gestopt met de pil, Februari : Zwanger!

6. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Bij de 2e was het meteen raak (na de pilmenstruatie).
    Bij de 1e de 2e keer.

En nu meteen na het verwijderen van het spiraaltje raak!

7. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Ik ben ook meteen in verwachting geraakt, ik vind het daarom ook extra bijzonder als ik lees hoelang het soms bij anderen duurt! Geniet van je zwangerschap.

8. ik ben i december gestopt met de pil en januarie al zwanger en bij me zoontje toen was ik in september gestopt en in oktober al zwanger

9. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    Allemaal gefeliciteerd! IK ben sinds 22 januari gestopt met de pil na een week nog te hebben gebruikt. Ik denk dat ik een vroege eisprong heb gehad, 3 februari, buikpijn en een druppel lichtroze bloed (sorry). Op 1 februari onvelig gevreeƫn en maandag 9 februari weer buikpijn en lage rugpijn (innesteling?), 's middags misselijk geworden en is niet meer gestopt, behalve als ik even iets eet en dan gaat het 10 minuten goed. Verder ben ik moe, slaap slecht, lichte krampjes in mijn buik, alsof je ongesteld moet worden, eetlust nul maar wel honger tot je gaat eten :oops:

Jullie zijn ook direct na de pil zwanger geraakt, herkennen jullie dit? Of is dit ontpillen en wil ik te graag?

Ik zou dus gisteren dan innesteling hebben gehad, wil graag testen maar dat is waarschijnlijk veel te vroeg. Hebben jullie enig idee wanneer ik kan testen?

Ik hoor graag van jullie!

Deel Deze Pagina