de onderkant (me doos dus) ik zit vandaag op 7dpo... (heb een LF van12dagen) Ronde 13, en dit is nieuw!? Herkend iemand dit? En was je toen zwanger of werd je ongi? Ik heb gister erge buikpijn gehad, vrijen was zeer pijnlijk tegen mijn baarmoeder aan.. en daarna bleef het de hele dag pijn doen, vooral met lopen had ik het gevoel dat het nog lang na trilde Mijn temp is deze ronde erg laag en is sinds 6dpo heeeeel langzaam iets aan het stijgen...
ik herken het niet... een stijgende temp is wel goed, maar ik meerdere kaartjes gehad die er mooi uit zagen maar toch niet betekende dat ik zwanger was... ik duim voor je!
hoi.. ik herken het pijnlijke gevoel tijdens het vrijen en erna.. ik was toen zwanger, maar helaas eindigde dit 3weken later toch in een (v)MK. dus als ik dit lees, vind ik dat een positief bericht
Oh wat naar! Ik heb erna niet meer durven seksen (arme vriendlief hihi) dus weet niet hoe het nu is, a.s. maandag is me NOD... ik heb gister HEFTIGE buikpijn gehad 30min, zou innesteling kunnen zijn zegt men hier+dokter. En vandaag best een tempstijging, spannend nog even dus! we wachte "rustig" af hihi...
Hoi Bezigbijtje, Ik sinds mijn eisprong ook steken in mijn buik en een drukkend gevoel.. Ik heb volgende week vrijdag mijn Nod. Ik ben benieuwd, hopelijk wordt het voor je een echte NOD!! Laat je ons nog even wat weten? GR Kaatje]
Goedenavond Dames, Zal me even voorstellen mijn naam is Rianne en ben sinds 2 maanden bezig om zwanger te worden. Ik zou afgelopen vrijdag mijn innesteling gehad moeten hebben.. In de ochtend begon ik al wat menstrutiepijn te krijgen en dat kaggelede de hele dag door, zaterdag ook nog met vlagen pijn in de onderbuik..zojuist na toiletbezoek wat roze/slijmerig spul bij afvegen..nu links in de lies wat trekkende pijn.. wat kan dit betekenen? Liefs rianne
Hoi Rianne, De lichte bloeding kan een innestelingsbloeding zijn, is moeilijk te zeggen. Ik heb het ook al een paar keer gehad echter elke keer ongesteld geworden, was blijkbaar bij mij spotting. Even afwachten.. wanneer is je NOD? GR Kaatje
Het kan van alles zijn meid, zeker als je nog maar zo kort bezig bent/met anticonceptie gestopt bent.... afwachten...