Ben je weleens op tv geweest? Zo ja, waarmee? Ik ben een keer in beeld geweest toen ik in het publiek zat van Lotto Weekend Miljonairs. En mijn vader en broer deden een keer mee met Lingo, toen Nance er nog was. Toen zat ik met nog een paar familieleden in het publiek. We riepen heel hard "Groeeeeeeeeeeeeeen!" Haha.... dus onze stemmen hoorde je toen wel.
Ja op TV West met mijn band. En 1 keer iets met de tramtunnel in Den Haag, toen zag je mij in de tram zitten. Op hele lokale zendertjes met de band. Radio ben ik ook eens geweest, RadioWest hebben we een interview gehad en paar nummertjes live gedaan.
Ja, mijn zus zat in de eerste editie van Big Diet en toen kwam ik op bezoek en was ik in beeld. Mijn broertje is helemaal een wandelende figurant, die heeft mee gedaan aan Smaken Verschillen, Peking Expres, aantal keer nieuws item over Gay Parade, en figureert nu in de verfilming van "Komt een vrouw bij de dokter". Hahaha, lekker tv-geil
Op de regionale tv met een demonstratie van onze sprotclub! Ik kwam erg vaak in beeld terwijl ik eigenlijk liever opgegaan was in de massa!!! Maar ja, we wisten natuurlijk dat ze kwamen filmen he
Met Koninginnedag ben ik op tv geweest. Ik zat toen op de basisschool en Bea en familie waren bij ons in het dorp. We moesten gepofte aardappels uitdelen aan ze Er stonden ook foto's van mij een Willem Alexander in de Story ofzo de wek daarop, je kon me net in het hoekje zien.
Ja als kind toen de Erasmusbrug werd geopend .. Ik was het allereerste meisje wat er over heen liep toen hij werd geopend .. werd toen op de radio geintervieuwd en bij TV Rijnmond .. En ook vorig jaar toen ze van SBS 6 filmde op het plein bij de Arena met de toppers ... toen vregen ze of we de wave met ze alle wilde doen iedereen deed netjes mee alleen mijn vader deed pas de wave toen iedereen zat en toen zag je ons dus zitten hahaha
jaa als kind. Bij klussen met kijkers. Toen kreeg een klasgenoot een spice girls slaapkamer. En ik mocht met 2 andere helpen en haar ''verassen'' Ga zo eens kijken of ik het nog kan terug vinden.
In 1994 bij Telekids . Toen mochten we met de klas komen. Jammer genoeg indertijd was alles nog erg rommelig omdat ze toen net van studio verhuisd waren, maar goh, dat was wel heel indrukwekkend allemaal. En in 2004 of 2005 is er een reportage gemaakt, over mij en 3 anderen door KRO Netwerk. Bijzonder om mee te maken.
Ja een paar keer, ik heb een tijdje in een bestand gestaan bij een bedrijf dat zorgde voor publiek bij heel veel verschillende programma's. Dus regelmatig als ik in het publiek zat. Verder heb ik een keer toen ik een jaar of 12 was met een koor gezongen bij de vijf uur show. En een keertje bij telekids geweest ook.
Bij Netwerk, toen ik geïnterviewd werd over het BAM willen worden. En God wat wat ik zenuwachtig, ik zou zoiets ook niet gauw weer doen, maar het is wel leuk voor later, en het was toch wel leuk om het meegemaakt te hebben.
OOOOH cool, keek ik altijd, was een superleuke serie! Ik ben weleens in beeld geweest bij de supriseshow. Ik zat toen op klassiek ballet en iemand had een verrassing geregeld voor de naaioma. En toen ginen alle leerlingen een dansje doen en zingen. En tja, ik was de enigste aziaat en kennelijk vonden ze mij erg schattig want ik was een aantal sec. al fluitend met scheve bril, haha, in beeld. Ik vond het toen wel leuk, maar zou nu nooit meer op tv willen...
Ja, vaak Mijn allereerste ervaring was op het jeugdjournaal, toen ik werd geinterviewd omdat mijn vriendinnen en ik meededen met een jeugdwedstrijd. Maar daarna oa tijdens miljoenenjacht, soundmixshow en gouden loeki als achtergronddanseres
was in de sunweb reclame te zien in het nac stadion terwijl een vriendin zich had opgegeven en ik haar had weggebracht mocht ik opeens ook meedoen en ik kwam even in beeld..
Nou, ik heb dus voor zo'n bedrijfje gewerkt die mensen ronselt om een programma bij te wonen en ben zelf dus ook geregeld naar opnames geweest. Vast wel eens in beeld geweest, eigenlijk nooit echt zo bewust terug gekeken. Mijn man heeft vroeger meegdaan aan het programma: Camera loopt! Ging toen over de drive-in show die hij met 2 vrienden had We hebben die band thuis, echt hilarisch! Enne...ff denken.
ik ben 1 keer geweest bij over de rooie en 1keer hier op een regionale zender brabant tv toen was ik bij brabantparty en toen ben ik bij elke aflevering wel een paar keer in beeld geweest hihi we namen er toen 4 tegelijk op wel heel vaag hoor om jezelf op tv terug te zien
Oh dus jij was die irritante mevrouw die 6 keer per week belde en dan uitleg wilde over waarom ik niet kon komen