Opnieuw starten met emefasene?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door limili, 16 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limili

    limili Bekend lid

    24 apr 2013
    604
    7
    18
    Hoi!

    Ik heb tot week 16 dagelijks emefasene geslikt tegen spugen en misselijkheid. Afgebouwd en toen was het klaar. Nu ben ik bijna 25 weken zwanger en sinds vrijdag begint het weer. Spugen, misselijk gevoel, lamlendig voelen... en spugen stopt in de loop van de ochtend.
    ik heb nog tabletten liggen zou ik deze weer kunnen gaan slikken? Iemand ervaring mee??
     
  2. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.687
    2.135
    113
    Ik zou even paar dagen afwachten... Er heerst buikgriep en als t daar van is, kan ke beter uitzieken.
    Is je bloeddruk etc goed? Zou anders even met de verloskundige overleggen, wellicht wil ze je even zien als je ineens klachten terug hebt.
    Sterkte!
     
  3. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Zou ook even afwachten ivm buikgriep.
     
  4. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.874
    15.314
    113
    Zou zeker even afwachten. Zoals hierboven gezegd: buikgriep heerst op het moment. Zou niet zomaar (opnieuw) Emesafene gaan gebruiken.
     
  5. BeebieBeeb

    BeebieBeeb Fanatiek lid

    6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ik zou ze wel weer nemen... Maar ik zie dat ik de enige ben haha

    Emesafene kan verder geen kwaad en je zo rot voelen is echt niet tof.
    Ik heb hg en slik al sinds het begin o.a. emesafene en ik ben nu net over de helft. Ik ben nu proberen aan het afbouwen, maar als ik me over een maand weer zo voel, pak ik ze er gelijk weer bij hoor.
    Ik denk ook dat ik wel het verschil merk tussen buikgriep en zwangerschapmisselijkheid, maargoed dat is mijn mening.

    Ohja...spugen stopt niet steeds aan het einde van de ochtend bij buikgriep he? ;)
    Sterkte!
     
  6. limili

    limili Bekend lid

    24 apr 2013
    604
    7
    18
    In overleg met de huisarts ben ik weer gestart... het spugen is gestopt... misselijke gevoel is nog wel aanwezig maar kan weer enigszins functioneren. Vrijdag controle bij de vk en afgesproken dat als het niet beter ging ik donderdag weer belde. Maar ben zo blij dat het spugen weer gestopt is...

    Bedankt voor jullie advies..
     

Deel Deze Pagina