Metformine en diarree

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 1234, 20 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ooh dat lijkt me een kut situatie idd....brrr.. Hier was het ook zo, kinderwens en had net mijn MK gehad toen....ach ja je doet er toch niets aan, had ook nog niet doorgegeven zwanger want had geen meds nodig ofzo...en de andere die ik slikte kan allemaal met zwangerschap dus tsjah...

2. 1234

1234 Niet meer actief

Inmiddels ben ik gestopt met de Metformine, omdat die diarree maar aan bleef houden.

Nu ben ik weer terug naar Actos.

3. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Wat vervelend dat je maar last bleef houden van de diarree.

Van de Actos had je toch ook bijwerkingen ..... maar waarschijnlijk minder lastige dan van de Metformine.

Ik weet helemaal niet op welk termijn je weer wilt gaan proberen om zwanger te worden, maar mag de Actos nou tijdens zwangerschap?

Hoop dat je niet al teveel last (of eigenlijk helemaal geen last) van de Actos hebt.

Hoe gaat het verder nu met jou? (als je liever niets zegt, dan snap ik dat heel goed hoor).

X

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

4. 1234

1234 Niet meer actief

Hey!

De enige bijwerking die ik had van de Actos was naar mijn idee oedeem. (maar dat kan misschien ook wel gekomen zijn door de zwangerschap, ik moest de Actos toen gewoon doorslikken). Dus ik doe het maar weer. Ik moet toch wat. En ik kan er niet mee leven als ik elke dag diarree heb. Vre-se-lijk!

We zijn niet heel actief bezig met zwanger worden op dit moment, maar het mag van mij wel gebeuren nu.... We doen het wel zonder voorbehoedsmiddelen. En die Actos heb ik ook tijdens de zwangerschap geslikt en dat mocht van mijn gyn, ook al staat in de bijsluiter dat het eigenlijk niet mag.

Het gaat naar omstandigheden best goed met me. Met ups en downs. Bedankt!

Deel Deze Pagina