Hoi allemaal Ik ben mama van een dochtertje van net 1 jaar en in april hebben we besloten om toch te proberen voor een tweede kindje (ik word bijna 38). Nu is mijn cyclus na de pil direct mooi op gang gekomen en de eerste drie maanden heel regelmatig (30 dagen). Deze maand verwachtte ik mijn menstruatie pas 30 of 31/08,maar vorige vrijdag had ik een heel klein beetje bruinverlies en sinds gisteren roze afscheiding. Dat is dus ruim 5 dagen te vroeg...iemand hier ervaring mee? Herstelt je cyclus zich achteraf weer? Ik weet nu dus totaal niet op hoeveel dagen ik moet afgaan voor de volgende eisprong...
Ik ben inmiddels al 1,5 jaar bezig voor ons eerste kindje. Het eerste jaar was ik iedere cyclus 28 dagen. Sinds januari ben ik ineens iedere keer een paar dagen of een dag te vroeg, kan opzich geen kwaad. Zolang het eitje maar de kans krijgt om zich in te nestelen.
Klinkt als n innestelingsbloeding als t zo weinig is of wordt t meer? T kan ook de aanloop naar je menstruatie zijn. Ik zou na je nod een testje doen als t niet doorzet.
Hmm lijkt mij geen menstruatie aangezien het alleen bruin en roze is... zou dus zomaar een innestelingsbloeding kunnen zijn... Aan de andere kant kan het ook al een aankondiging zijn van je menstruatie... Als het alleen bij roze en bruin blijft zou ik toch over een dag of 2-3 een testje ertegenaan gooien. Succes meid, ik ga duimen voor je