hoi dames ik heb een paar vraagjes sinds enkele dagen heb ik last van -meer afscheiding -krampjes en steekjes -pijn tijdens het vrijen -en het gevoel dat alles echt opgezwollen staat -baarmoedermond ligt wat gekanteld en naar achter is ook potdicht - moe zijn zijn dit symptomen ? ik ben bijna 5 maand geleden bevallen en gebruik geen anticonceptie vind het echt vreemd dat het vrijen ineens pijn doet en dat alles opgezwollen lijkt zijn er dames die dit ook hadden en zwanger bleken ? alvast bedankt
Dat opgezwollen ken ik maar ik heb dan ook net een blaasontsteking gehad die nog niet helemaal over is. Verder kan ik het opgezwollen niet plaatsen.
een blaasontsteking is het niet dat ken ik heel goed heb dat heel vaak gehad maar dat is het niet dus vind het vreemd en merk het vooral aan men litteken van men knip
Hoi Ik had een beetje dezelfde symptomen en bij mij was het toch blaasontsteking. Ik had geen pijn bij plassen of wat dan ook van standaard symptomen dus zou voor de zekerheid toch een potje inleveren.. Is het dat niet kan je altijd verder zoeken... Succes!
Ik heb dezelfde klachten nu net na mijn ei. Is het dat ook niet? Ik heb me ook al suf gepiekerd en de gyn kan ook niks vinden. naar is dat he als het pijn doet tijdens het vrijen. Had ik eerder nooit. Jij ook nooit bekend mee geweest? Wij hebben geklust rond mijn ei alleen weet ik niet precies wanneer hij gesprongen is. Denk rond woensdag en toen werd het erger.. Waar zit jij in je cyclus? Of geef je nog borstvoeding?
Als ik heel eerlijk ben heb ik dat allemaal niet. Ben net zwanger maar voel eigenlijk maar 1 ding en dat is dat ik wat misselijk ben. En misschien een beetje sneller buiten adem maar heb gewoon een slechte condite dus kan ook daarvan zijn. Geen dikke buik of geen afscheiding te zien nu. Zal ook niet bij iedereen hetzelfde zijn dus je weet het nooit zeker! Gewoon testen en kijken of die er iets over zegt
zou er even mee naar je huisarts gaan. misschien een ontsteking van je knip? of een andere ontsteking? dan heb je die symptomen ook namelijk. succes