Nou even een update maar moest vandaag voor mijn derde follikel meting die arts vervangend vorige week bij de 2de echo had gezegd dat hij binnen nu en 2 dagen zou gaan springen nou das dus echt niet waar, dat duurt nog wel 4 of 5 dagen verdorie wat was die man niet uitgeslapen of zo? mijn eigen arts zie dus vanmiddag tegen me dat het nog wel even duurt dus helaas. nou en toen zei ze jullie moeten een samenlevingsonderzoek doen het liefst donderdag. Dus woensdag verplicht savonds het doen, maar wegens het werk van mijn man kan dat dus niet want die is pas savonds om 12 uur thuis en ik moet de volgende dag vroeg op en hij heetf dan echt geen energie meer. Dus toen het zaad weg brengen wij weer bellen maar het kan pas op 19 maart helemaal vol! ](*,) nou fijn hoor, ik ben blij het even van me af te kunnen schrijven ik heb er nu al geen zin meer in kun je nagaan wat jullie allemaal door moeten maken. bedankt voor jullie aandacht. jennie72
het zit niet mee Jennie. een samenlevingstest moet ook maar uitkomen dan voor al als je man tot laat moet werken en als hij thuis komt en jij waarschijnlijk al slaapt heb je ook niet veel zin , laat staan je man na een dag hard werken. ik kan ook pas 19 maart bij de gyn terecht , toen ik dat hoorde had ik wel zo van weer een maand naar de maan.
Hoi Sonja ja het schiet niet op zo hte is nog zo ver weg die 19 Maart bah. Gaat iedereen inneens zijn zaad inleveren of zo, zelfs da assistente zie het.Wij houden moed maar echt fijn is het niet nee. Het komt goed. jennie72
Ja meid, je kan in een cyclus helaas niet alles plannen zoals het jullie het mooiste uitkomt. Heel veel succes! Elmo
Kan me voorstellen dat je baalt. Hoop dat alle onderzoeken snel achter de rug zijn, zodat jullie weten waar jullie aan toe zijn! Suc6 meis!
He Elvira bedankt he! hoe is het met jou? we houden moed he. Ooit zal ik zwanger zijn. Daar ga ik voor. jennie72
hoi meid ik wens je veel succes en hoop dat alle uitslagen goed zullen zijn en idd jouw tijd komt ooit ook wel
Hier nog een die je heel veel succes wenst, ik hoop ook dat de testen positief zal zijn, en dat je snel zwanger mag zijn voordat je verder in de MMM hoef. Groetjes Jolie
Kop op Jennie hou vol! Natuurlijk zal jij ook ooit zwanger zijn. Probeer (ik weet dat dat soms bijna niet gaat) toch positief te blijven. Ik (en zoals je ziet vele anderen) duim voor je. Liefs Ester.