Hallo allemaal, Ik heb gisteren mijn 1e IUI gehad. Vind het wel allemaal spannend hoor. Het afwachten maakt het errug moeilijk. groetjes
Hoi Lieke, Het viel wel mee. Alleen het inbrengen van de eendebek was een raar gevoel en voor de rest was het snel ingebracht.. Dankjewel... groetjes
hoi meid spannend zeg ik wens je veel succes met de wachtweken en hopelijk over 2 weken een positieve test
Dankjewel Caruli, zou ik misschien ook eerder kunnen testen? Ze blijven wel roepen dat eerst die 17 dagen voorbij moeten zijn...
Die vond ik bij onderzoek wel meevallen, lijkt mij meer dat je het slangetje voelt wat ze in gaan brengen... gelukkig dat het meevalt. hoe lang duurt het voor ze het zaad opgewerkt hebben en inleveren?
Dankjewel Caruli, Zou ik ook eerder kunnen testen? Ze blijven roepen dat eerst die 17 dagen voorbij moeten
Mijn man moest het dinsdag tussen 8 en half negen 'sochtend het zaad inleveren. En de inseminatie vond plaats om 12.15.
ik zou echt 17 dagen wachten, door de pregnyl. dat is pure hcg, ik zou zeker willen weten dat dit uit mijn bloed is.
Spannend, de eerste IUI. Hier beginnen wij over 3 weken aan. Ben benieuwd hoeveel goede zaadcellen er over waren na opwekking. (en hoeveel zaadcellen voor opwekking? ) Groetjes Roca
He meis, Heel veel geluk gewenst! Ik zou de dagen die zij aangeven ook aanhouden hoor! En die eendenbek....dat vind ik ook vreselijk, elke keer weer! Elmo
Spannend, de eerste IUI. Hier beginnen wij over 3 weken aan. Ben benieuwd hoeveel goede zaadcellen er over waren na opwekking. (en hoeveel zaadcellen voor opwekking? ) Dankjewel meiden. Ik hoop maar op een positief resultaat. Mijn man had er 2 miljoen goed zaadcellen over en beweeglijk was ook goed volgens de dokter, maar volgens mij is het aantal te weinig....
Spannend hoor, mijn vriendin krijgt volg week ook haar 1e IUI. Vind het zo superspannend. Ik hoop echt dat ze niet lang meer hoeft te wachten op z'n schattig wondertje. Succes.
Dan hebben wij kostbare tijd verspild. Ze deden bij ons 2x IUI met respectievelijk 0,5 en 0,2 mln goede zwemmers. Balen!
hoi iedereen! Ze hadden het ons ook voorgesteld, maar het schrikt me toch een beetje af! Waarom weet ik niet, hadden jullie dit ook? We zijn nu 14 maanden aan het klussen... Hope 2007 veeeeeeeeeeel succes toegewenst! groetjes sarah