MMM-stel zoekt idem vrienden

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lindinha, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Wij merken dat hoe langer we in de mmm zitten, we het steeds lastiger vinden om alsmaar geconfronteerd te worden met mensen met kinderen. Ook merken wij dat het contact met vrienden met kinderen anders wordt (niet met allemaal), zij hebben immers toch vaker contact met andere vrienden die ook kinderen hebben etc.

Het leek ons een leuk idee om wellicht eens een keer een ontmoeting te organiseren voor (kindloze) mmm-stellen.

Ik ben benieuwd of er nog meer stellen zijn die tegen hetzelfde aanlopen als wij en die er ook behoefte aan hebben om met mensen die in hetzelfde schuitje zitten in contact te komen.

Groetjes Lindinha

2. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Hi Lindinha,

Ja, wij hebben precies hetzelfde. En ik geloof dat ik daar het meest last van heb. Mijn man stoort 't wat minder, maar die gaat ook nog wel eens als mannen onder elkaar een stukje lopen terwijl de vrouwen op de kids passen ;).
    De vriendschappen veranderen toch als er kinderen komen. Dat is bijna niet te voorkomen, lijkt het wel.
    Welke regio woon jij?

Ik ben benieuwd ook benieuwd of er meer mensen zijn die dit hebben...

liefs Jo

3. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Leuk initiatief!
    Mij lijkt het erg leuk. Mijn man zal ik niet mee krijgen, die heeft daar niet zo veel behoefte aan denk ik.
    Ik merk idd dat vriendschappen anders worden. Van de week vertelde de zoveelste vriendin dat ze zwanger is. Ik hoorde me denken: Daar gaat weer een vriendschap!...
    Ik merk voor mij dat vriendschappen met mensen die al kinderen hadden wel redelijk hetzelfde blijven. Ik heb daar geen extra moeite meer.
    Als anderen kinderen KRIJGEN, dan begint het nare gevoel (al hoewel ik het ze prima gun hoor, begrijp me niet verkeerd).

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik vraag me alleen af... stel je richt zo'n clubje op en uiteindelijk word je toch zwanger in die MMM, wordt het dan niet net zo moeilijk als bij vriendschappen in je dagelijks leven?
    Hoe je het ook draait, er zullen altijd stellen blijven die kinderloos verder moeten... (niet negatief bedoeld overigens).

5. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Grappig!

Ik heb gisteren net met iemand afgesproken om te daten :)

Maar als er binnenkort met meerderen wordt afgespoken, dan houd ik me van harte aanbevolen :). Weet alleen niet of mijn man zou mee gaan.

Ben het wel met merah eens: wat nou als... (zou wel mooi zijn) maar dat is zoooo confronterend. "Zelfs díe mmmiep van zp is zwanger... grrrr en IK nog steeds NIET grrrr".

Wij wonen wel een stukje van jullie af (kop van NH), maar over de logistiek hebben we het later wel weer.

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    #6 maartje84, 27 aug 2010
    Laatst bewerkt: 27 aug 2010

Echt??
    Wie zou nou met JOU willen meeten???

;)
    :D

Wie weet durven wel meer mensen met ons mee.... ;)
    Lijkt me ook heel gezellig!! (Niet dat alleen met jou afspreken mij niet gezellig lijkt :p)

7. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    grapjas die maartje
    echt de leukste thuis ;)

8. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Maar!

wie mee wil mag mee!

Enkhuizen 9 september om 18.00!

Kus, Marjah

9. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
  10. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Het lijkt mij wel wat om eens een keer wat af te spreken, mijn vriend ga ik hoogstwaarschijnlijk niet mee krijgen, van hem hoeft dat allemaal niet zo ;). Jammer genoeg kan ik 9 september niet, ben dan op vakantie.

Ook ik herken het dat vriendschappen veranderen als er bij die vrienden kinderen worden geboren. Je merkt dat zij onderling veel meer afspreken. Als wij naar kinderverjaardagen gaan dan zijn wij ook nog het enige stel dat zonder kinderen komt en dat vinden wij best moeilijk en confronterend.
    Mijn vriend heeft er wel iets minder moeite mee dan ik, maar zoals Jo zegt, mannen gaan lekker over van alles en nog wat zitten kletsen, biertje erbij, terwijl alle vrouwen op de kinderen passen en onderling gaan zitten praten over hun kinderen ;).

Half september ben ik weer terug van vakantie, lijkt me leuk om dan eens wat af te spreken met wat mmmeiden :)

Deel Deze Pagina