Ik heb op 13 januari om half 2 'smiddags Pregnyl gekregen. De gyn. zei toen dat we de volgende avond/nacht om half 2 sex moesten hebben, dus op zondag op maandagnacht. We hebben het niet volgehouden om tot half 2 te wachten, dus we waren al om half 1 'bezig' Na hoeveel uur springt je eitje na een Pregnyl-spuit? Ik had 5000 eenheden. Ik heb zelf het idee dat m'n eitje eerder is gesprongen, waardoor we dus veel te laat aan de klus gingen.... Ik werd dus ook afgelopen maandag netjes ongesteld Boohoo! Sinds maandag ben ik weer aan het spuiten met de Puregon en ik verwacht eigenlijk dat ze aanstaande zaterdag weer Pregnyl moeten gaan spuiten.
Ik dacht ongeveer tussen de 34 en 36 uur...maar wij hebben dan de punctie dus hoef zelf niet te rekenen Kan er dus iets naast zitten. Ik hoop dat jullie goed hebben getimed! Elmo
Waarom ga je stoppen als ik vragen mag? Wil je het je nieuwe werkgever niet vertellen? Ik zit namelijk te twijfelen of ik het wel of niet zal zeggen tegen mijn werkgever. Ik denk dat ik het ga pas vertellen als het echt niet anders kan, nu weet ik namelijk nog niet eens waarvoor we in aanmerking komen. Heb ook nog een jaarcontract waarschijnlijk eind van het jaar een vastcontract ben bang dat ze me om die reden niet zullen verlengen. Sorry dat ik geen antwoord geef op je vraag. Groetjes vruchtje
Hoi Quinnygirl, Ik denk dat ie later is gesprongen. Je menstruatie komt altijd 13 tot 15 dagen na je eisprong. Dus als je max 15 dagen vanaf maandag terug telt kom je op 15 januari. Dus wat de gyn zei klopt wel ongeveer. Na Pregnyl duurt het bij mijn weten ongeveer 36-48 uur voordag ie springt. Althans dat zei mijn gyn. Je kan best een dag voor de pregnyl sexen, en de dag erna, zoals de gyn zei. Volgens mij maakt dat uurtje niet zo veel uit hoor. Gemiddeld doet een zaadje er 8 uur over om bij het ei te komen, maar er zijn er ook die maar 30 minuten nodig hebben! Snelle jongens.... Dat las ik ergens. Maar goed succes ermee. Wel fijn dat Pregnyl helpt, want je bent netjes ongesteld geworden, ook wel een fijn idee, toch?
Sorry, heb ook het laatste stuk niet goed gelezen...ben een beetje in de war de laatste tijd hoor. Shit dat het dus niet gelukt is...of het aan de timing lag....?
hoi quinigirl hoi ik heb zelf 13 mnd lang pregnyl gebruikt en als je de pregnyl heb geprikt duurt het tussen de 32 en 42 uur voodat je een eisprong krijgt je kan ook op de dag dat je gespoten hebt vrijen het duurt ook nog ff voordat de zaadjes de eileiders hebben bereikt maar mijn gynecoloog zei dat het ok goed is 1 a 2 dgn voor de pregnyl met elkaar teslapen want als je eitje komt wachten er al zaadjes gr roompje
De reden dat ik ga stoppen, is omdat ik mezelf een goede kans wil geven bij mijn nieuwe werkgever. Ik wil niet meteen in het begin al zeggen dat ik 3 keer per week naar de gyn. moet, ook al is het maar voor hele korte bezoekjes. Ze weten overigens wel van de kinderwens af, hoor, maar niet dat ik in het ziekenhuis loop ervoor. Dus lassen we een medische pauze in van een half jaar, en om dat half jaar af te sluiten, gaan we (als we niet zwanger zijn) een maand naar Sri Lanka -mijn GROTE droom! Ik ga de tip van Romy maar goed onthouden: ik heb vrijdag FM en ik verwacht eigenlijk dat zondag de Pregnyl gezet moet worden. Dus zaterdagochtend klussen en dan maandag weer! Dan maar hopen dat het wel raak is, want ook al is het erg fijn om na een jaar de juiste medicijnen te hebben: toch is het geestelijk zeer zwaar als je ongesteld wordt (daarom heb ik ook ZOVEEL respect voor Elmo!)
hoi bedankt voor je mail maar ga er niet altijd vanuit dat het met hormonen wel lukt ik wil je geen valse hoop geven omdat ik 2 kids heb 7jr en 5jr en ik heb nog nooit problemen gehad tot dat we nog graag een derde wilden na 6 miskramen in een vroeg stadium kwam in de medische molen terecht alles is goed maar er is pco ondekt ik ben 13 mnd bezig geweest met clomid,pregnyl,progestan , dus weet precies hoe de pregnyl werkt maar heb er echter nooit resultaat mee gehad ik ben gestopt met pregnyl en ben nu deze mnd begonnen met clomid en metformine om te kijken of het dan wel lukt ik gebruik nu ff geen pregnyl maar wat ik wil zeggen is geef nooit de hoop op anders is het heel frustrerend allemaal groetjes romy