wat zou dat kunnen zijn

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by lilliby, Jan 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lilliby

lilliby Actief lid

Dec 28, 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    hoi

heb een vraagje! ik heb sedert gisteren een blaasontsteking ale dat denk ik toch moet constant naar het toilet en bij het plassen een heel pijnlijk gevoel bij het afvegen heb ik dan roos mee, als ik een 2 de keer afveeg is het terug niets meer! zou ik zwanger kunnen zijn dat het innesteling is of zou het eerder van die blaasontsteking komen! heb nogal pijnlijke borsten en zeurdiger gevoel in de onderbuik zo! ben wel erg onregelmatig

gr lilliby

2. lilliby

lilliby Actief lid

Dec 28, 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    daarnet klein slijmpje donkerbruin/rood zo

3. lilliby

lilliby Actief lid

Dec 28, 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    dat roos is nu weg maar telkens ik nu afveeg is het bruin, rood weefsel en soms donker slijm das dan echt niet veel! mijn onderbuik doe ook wel pijn! heb da telkens altijd als ik plas anders niets

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ik denk dat je een blaasontsteking hebt. Je zou ook wle zwanger kunnen zijn hoor, maar dan heb je niet die klachten bij het plassen. Ik zou zeker vandaag je urine na laten kijken op blaasontsteking en dan krijg je een antibioticakuur. Zeg erbij dat je graag zwanger wilt worden dan houden ze daar rekening mee met de keuze van het soort antibioticum.

Mirjam

Share This Page