Ik zoek gewoon wat mede mensen Vanavond hebben wij de termijn echo, toch wel weer spannend! met 7+4 de eerste echo gehad en nu ruim 4 weken later dus weer een echo. Ik voel mij op en top zwanger maar ja ergens zit er een klein stemmetje in je achterhoofd he. Verder sta ik er heel positief in hoor maar goed.. Je zou denken, 4e kindje, de spanning is minder maar niets is minder waar
Herkenbaar hoor. Hier ons 3e kindje en toch wat zenuwachtig voor de termijn echo afgelopen dinsdag. Denk dat dat elke mijlpaal wel weer wat terug komt. Hoeveelste kindje het ook is. Mag je een beetje betijds? Succes!
Nee 20.40u pas! Maar goed de eerste echo kon mij man al niet mee en nu wel. Dus dan maar even doorbijten en dan hopelijk samen een mooi beebje kijken! Dit termijn zou toch mooie plaatjes moeten opleveren. Ja dat denk ik ook, je weet nu zo goed wat je evt gaat missen mocht het fout gaan
Gisteren mijn termijnecho gehad. Ik ben lang heel bang geweest, maar dat wordt nu wel wat minder gelukkig. Heb wel meer echo's gehad tussendoor. 4 weken is lang, snap dat dat spannend voor je is. En dan ook nog zo laat. Succes en hopelijk is alles gewoon goed!
Je kunt ook bij n groepje dat rond dezelfde tijd is uitgerekend? Kun je met elkaar kletsen over o.a. echos
Nou gelukkig een super mooie echo! En een heel beweeglijk kind! Ze is een half uur bezig geweest met opmeten haha