Hallo dames, Vorige week had ik met 27 weken een controle bij de gyn. Die hoopte dat onze dochter met haar hoofdje naar beneden zou liggen en jep dat was ook zo. Ik voelde haar ook heel duidelijk bewegen, mijn buik ging bijna de hele tijd op en neer, van links naar rechts Een paar dagen later was het een stuk kalmer in mijn buik, precies of ze was weer gedraaid, ik voelde haar wel , maar minder en ze schopte niet tegen mijn buikwand.... Nu had ik daarnet een menstruatieachtige buikpijn (nu nog een beetje) en hup daarna weer volle actie in mijn buik! zou ze weer gedraaid zijn en zou dat de buikpijn veroorzaakt hebben? Ik voel haar nu bijna constant en dat was gisteren en de dagen ervoor niet het geval. is dat trouwens vreemd dat dit verschilt van dag tot dag? Moet ik haar niet altijd veel voelen? Liefs!
Hoi, het is niet raars dat je nu je kindje onregelmatig voelt bewegen. Het is belangrijk dat je het vanaf nu elke dag voelt, maar het mag echt nog qua drukte verschillen. En de ligging is nu ook nog niet van belang. Je kindje heeft nog ruimte genoeg om te liggen zoals het wil en de meeste baby's maken daar ook graag gebruik van. Bij 35-36 weken willen we graag dat het goed ligt. Groetjes Brigitte