Toch opname ziekenhuis

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door chicka, 22 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chicka

chicka Lid

20 apr 2010
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb gister het zh gebeld, i.v.m. minder beweging in me buik. Moest langs komen, ctg gedaan, kon niks raars zien op de ctg, maar moest toch blijven.
    Hoe het er nu uit ziet, ben zoiezo 1 tot 2 weken in het zh, zo niet tot aan me bevalling. En moet er van uit gaan dan ze der gaan halen met een keizersnee.
    Ik schrok ff behoorlijk giseravond, is niet iets wat je verwacht te horen, nou heb ik alle vertrouwen in de dokters, maar had toch liever thuis gezeten...:(

2. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Ben wel heel blij dat ze je goed in de gaten houden en je gelijk mocht langskomen!!!

Ik had hetzelfde verhaal (minder beweging in de 9e maand) en de VK liet mij gewoon nog een nacht thuis om aan te kijken.
    De volgende ochtend kwam ze pas (hartje klopte toen nog) en moest ik naar het ziekenhuis voor de zekerheid.
    Daar idd uren aan de ctg gelegen en zagen ze dat de beeb niet zo lekker in zijn vel zat, ik zou een keizersnede krijgen en toen ze me gingen klaarmaken voor de OK (scheren etc, 15 min vd ctg af), is mijn ukkie wel overleden :(

3. Chicka, ik heb ook de laatste weken van mijn zwangerschap in het ziekenhuis gelegen. Ik vond het juist fijn, wilde dat ze alles suoper goed in de gaten zouden houden en als er iets was, dan kon ik gelijk geholpen worden. Dus ik snap dat je ertegen op ziet, maar ik hoop dat je ook het positieve ervan kan inzien... (vooral na het verhaal van Astrid).

@Astrid, wat heftig zeg... Zijn ze er achteraf nog achtergekomen waaraan je kindje overleden is? Wat zal dit een spannende zwangerschap voor je zijn... Heel veel succes en sterkte!

4. chicka

chicka Lid

20 apr 2010
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ astrid, wat erg voor je zeg. En heel erg stom van de vk, die moet der eigen schamen zeg....:x iig succes en sterkte met deze zwangerschap.

Ik vind het op zich niet erg dat ik in het ziekenhuis lig, zo kunnen ze mij en me kind goed in de gaten houden. Alleen is het ff moeilijk aanpassen alleen op bed blijven liggen. En der komt bij dat ik gewoon de oorzaak wil weten van de groei achterstand, zodat ik ook weet wat ik er tegen kan doen.

Dank jullie voor de lieve berichtjes...

gr
    zahra

5. Ja dat liggen ben je op een gegeven moment wel klaar mee... Maar goed, het is voor een goed doel he! En dat je wilt weten waar de achterstand vandaan komt, dat kan ik me heel goed voorstellen... Kan me voorstellen dat je je daar wel zorgen om maakt. Kunnen ze er helemaal niks over zeggen?

6. chicka

chicka Lid

20 apr 2010
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee tot nu toe was het steeds is gewoon een klein kindje, en nu dat ze nog meer achter loopt weten ze het niet. Ze hebben ook niet een vermoeden.. helaas.
    Ik weet dat het voor een goed doel is, en zal er ook alles voor doen.
    Maar ben geen type om de hele dag te liggen...:(

7. Maar kan het niet gewoon zijn dat je een klein kindje hebt? Ik zou tot je meer weet daarvan uitgaan... Zoveel zorgen is toch ook om gek van te worden...

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Astrid dat meen je toch niet! Wat een vreselijk verhaal...

cicka, sterkte! Hoop dat je kleintje zich goed houdt daarbinnen... Het is even afzien, maar dat wordt straks wel beloond!

9. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    @Chicka: wat vervelend dat je bent opgenomen.
    Ik had hetzelfde met onze dochter. Ik was 35 weken zwanger. Ik had een dag geen beweging gevoeld en heb toen het ziekenhuis gebeld. Ik mocht komen voor een CTG, gelukkig was alles goed en mocht ik naar huis. Wel wilden ze nog overleggen met mijn Gyn. Toen ik thuis was werd ik gebeld dat de gyn mij wilde opnemen en dat ik tot de bevalling daar waarschijnlijk moest blijven. Bij mij zou dit betekenen tot week 38 ( ik ben diabeet). Alleen had ik zo'n heimwee dat ik uiteindelijk na 3 dagen naar huis mocht. Wel moest ik dan om de dag komen voor een CTG. Uiteindelijk is onze dochter met 37 weken geboren.

Deel Deze Pagina