temperaturen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angel226, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo, Graag zou ik wat adviezen willen over temperaturen.
    Ik blijf het moeilijk vinden om te weten wanneer ik nou me eisprong heb!

Deze cyclus wel op verschillende ochtend tijdstippen getemperatuurd steeds ivm drukke feestdagen laat na bed en uit slapen.

Dag 1 36.2
    dag 2 36.3
    dag 3 36.6
    dag 4 35.9
    dag 5 36.6
    dag 6 36.1
    dag 7 36.6
    dag 8 36.1
    dag 9 36.5
    dag 10 36.1
    dag 11 36.3
    dag 12 36.3
    dag 13 35.6
    dag 14 36.1
    dag 15 36.3
    dag 16 36.3 opgestaan vergeten,terug gaan slapen toen getemperatuurd.
    dag 17 35.9
    dag 18 36.3
    dag 19 36.3
    dag 20 36.3

Nod is op 18 januari ongeveer heb cyclus duur van 31 dagen vorige maand 41 had mijn eisprong toen dacht ik op dag 25 van cyclus wat denken jullie tot nu toe? eisprong gehad op welke dag? ik zelf dacht op dag 17 maar temperatuur is nu stabiel en steeds op 1 niveau tenzij hij nog hoger gaat of juist nog een dip en ik dan mijn eisprong pas heb!! kan ook nog toch?

Sorry als ik een beetje onduidelijk ben hoop dat jullie me een beetje begrijpen.
    Kan t invloed hebben dat ik op met verschillende slaapuren temperatuur?

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ja je moet echt op dezelfde tijden temperaturen dus dagelijks de wekker ervoor zetten en je thermometer op je nachtkastje leggen zodat je niet uit bed hoeft want dat heeft ook weer invloed ..
    Daarnaast haal ik zo niet je eisprong eruit, omdat ik niet echt een piek zie.. Dit omdat je piek van 36,3 lager is dan dat je eerder had, ik zie namelijk ook 36,5 en 36,6... Denk dat je eisprong nog moet komen, en het is echt van belang dat je op dezelfde tijden tempt. En temp je rectaal?
    Ik heb bijv. voor mn eisprong, temperatuur schommeling tussen 36.4 a 36,8 en na de eisprong vanaf 37 graden
    Je hebt er een app voor die dit meet.
    Moet je even bij de topic temperatuur kijken.. Ik gebruik zelf de mama apps op de ipad, ook handig.

3. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoals hierboven staat is het bij temperaturen inderdaad van belang om dat steeds op dezelfde tijd te doen.

Ik kan uit jouw temperatuurlijstje nog geen eisprong halen..

Het is inderdaad fijn en erg handig om je temp online of in een app in te voeren!

4. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    super thanks meiden! Ik ga dat zeker doen zo een app downlaoden hopelijk helpt dat mij een beetje meer op weg om mijn eisprong eruit te halen voor nu bedankt voor jullie reacties moet dus waarschijnlijk me ei nog krijgen pffff dat wachten duurt lang ik heb wel op dag 11 van cyclus een bruin slijmsliertje gehad na het klussen wat ik nooit eerder heb gehad dus dacht dan volgt gauw mijn eisprong ik temperatuur niet rectaal ik weet dat dat ook veel nauwkeuriger is hmmmm nog even afwachten dus

5. XmoonlightX

Gewoon temperaturen zoals ik hier boven heb geschreven 😉
    Ik vond mijn eisprong deze ronde pas op dag 29.

6. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Ben sinds vandaag ook weer gaat temperaturen.
    Ben benieuwd!
    Heb 2 December een curettage gehad, en 4-1-2014 voor het eerst weer ongesteld geworden.
    Had zelfs gedroomd dat ik zwanger was.....

7. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ XmoonlightX Ik blijf idd verder temperaturen wel heb ik gisternacht mijn eisprong gehad ik heb de hele dag toen ook vocht verlies gehad vond dat al vaag, toen ik ging plassen voor ik ging slapen heb ik bij het afvegen cervixslijm ondekt het was rekbaar helder en dik! Ik heb meteen geklust maar hihi me man heeft helaas alleen slechte zaad kwaliteit dus hoop dat er toch 1ntje t eitje heeft kunnen bereiken gezien ik optijd heb geklust. vandaag temperatuur 36.0 ben benieuwd heb vandaag lichte krampjes dus mijn eisprong is echt vandaag denk vanavond of morgen ochtend weer klussen.
    @ beertje22 Hoop dat het snel weer raak mag zijn en blijft zitten! erg he we zijn er zo mee bezig dat we er zelf over gaan dromen ik ben er ook constant mee bezig in gedachten terwijl ik me best wil doen om t een beetje te vergeten maar we willen het gewoon te graag wanneer is jou nod dan?

8. XmoonlightX

Je het beste is dat het zaad al klaar ligt in de meende ik 😉
    Nou duimen maar en gewoon klussen! En afwachten....

9. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vandaag bij Gyn geweest ik zit nu idd rond me eisprong hij staat op springen follikel was 16mm en dus binnen 48 kan het! vanavond maar weer even klussen :D gister zo een ontzettende ovu pijn gehad maar nu weet ik voortaan dat cervix slijm en ovu pijn bij mij voor eisprong is.

10. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    gister eitje gesprongen! vandaag weer een echo gehad en er was geen eitje meer en t eitje was 19 mm had het gister verkeerd gezegt.
    Dus nou hopen dat de zwemmers goed hun best hebben gedaan :D Ook heb ik goed nieuws gekregen het zaad onderzoek bleek toch niet zo slecht te zijn als mij was verteld het is niet van het aller beste maar kan makkelijk zwanger ermee raken :)

Deel Deze Pagina