vakantiepark/speelstad oranje?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Panda81, 3 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Wij zijn eraan het denken om in de herfstvak een midweekje hierheen te gaan.
    Is de speelstad geschikt voor een 3 en 5 jarige?
    Hoe is het all-in gebeuren bij de speelstad, is dat een beetje te eten of is het te duur voor wat je krijgt?
    Is er in de omgeving nog iets te doen voor kinderen? Ik weet dat er een zwembad in de buurt is.
    Is er op het vakantiepark ook nog wat te doen?

Alvast bedankt voor de antwoorden.

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Weet niet of het voor midweek leuk is wij gaan SMS een dagje. Je moet het zien als julianatoren maar dan binnen. Voor die leeftijd prima ge doen. Zelf liep ik er altijd "los" rond hihi hadden er vaak personeelfeesyjes van mijn vaders werk. Dit deed ik vanaf 6 jaar ofzo. Voor andere dingen in de buurt moet je wel ff rijden het ligt wat achteraf. All in Ed geen idee.

3. BlueApple

BlueApple Niet meer actief

Ik kwam hier altijd als klein kind. Ben toevallig een paar weken geleden geweest met zoon van 1.5 en dochter van ruim 2.5. Er waren maar 2 dingen waar zoontje niet in mocht. De attracties zijn écht heel erg geschikt voor kleine kids. Ik heb beide kids bv meegenomen in de achtbaan/schommelboot etc. Ze zijn niet zo als in de efteling hoor..kleiner formaat...ik heb ook wel kids die alles durven. Maar er is genoeg te doen. Ook heeeeel veel tafeltjes om aan te zitten. En het is gewoon heel goed betaalbaar in vergelijking met een pretpark. Je kunt je hier prima een paar dagen vermaken!

4. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Pretwerk

Dus ik weet niet of ze in de vakantie open zijn....

O laat maar, herfstvakantie zijn ze wel open ;)

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Super leuk, wij kwamen er als kind vroeger voor een dagje en zijn later nog een paar keer voor een weekend terug gegaan toen onze oudste wat jonger was. Caravan is niet bijzonder maar prima te doen. Op de camping zelf heb je speeltuintjes, een kinderboerderij, midgetgolf en een groot springkussen. Kinderdisco is savonds in Speelstad zelf.
    We hebben steeds als we er waren 1 dag al in genomen. Heerlijk de hele dag eten en drinken zonder af te rekenen.

Het zwembad in assen is ook mooi, de moeite waard om daarheen te rijden.

Deel Deze Pagina