Hoi Dames, Ik heb een vraagje. Sinds ik borstvoeding heb gegeven vind ik mijn borssen veel gevoeliger, ik heb er vaker een soort spierpijn, vooral bij een borst. Zijn dat nog de melkklieren of hormonen. net als voor de menstuatie en ovulatie! Hebben jullie hier nu ook vaker last van! Groetjes van Dolfijntje
Als ik daar last van heb dan is dat meestal de voorbode van een borstontsteking, dan laat ik mijn meisje extra goed die kant leegdrinken en dan gaat het weer over... meestal toch...
Ik geef momenteel geen borstvoeding meer, maar ik heb iets boven mijn borst een harde spre waar ik veel last van heb. Is dat dan een borstonsteking? Als ik er op druk doet een beetje pijn. Maar de volgende dag voel ik het soms weer minder. Vooral als het koud is voel ik het ook!
Bij een bo ben je écht ziek dus dan denk ik dat het wat anders is. Mischien een verstopt melkkanaaltje ? Of moet je weer ongesteld worden ? Dan zijn je borsten ook vaak wat bulterig/bobbeliger.
En een verstopt melkkanaaltje gaat dat vanzelf weer over. Ik heb er toch een tijdje last van wel sinds ik borstvoeding heb gegeven. De ene borst is ook wat opgezetter dan de andere.Ik gaf uit die borst wel de meeste melk, kan dat ook er mee te maken hebben dat daar meer melkkleirtjes zijn