hallo iedereen ik ben toch maar gestopt met de pil en mijn laatste menstruatie was 8 september deze duurde maar 2halve dag ipv normaal 4 dagen ik was een tijdje aan de pil en ook aan de diaree terwijl we ook gewoon gemeenschap hadden gehad en sinds die tijd voel ik me al zo rommelige darmen,vlagen misselijk,dikker worden de buik,gevoelige tepels enz heb laatst een test gedaan maar was negatief misschien was het te vroeg voor de test maar ik voelde me onzeker maar ik voel me nog steeds zo en kan eigenlijk ook niet meer mijn gewone spijkerbroeken aan,zit niet fijn te strak word er misselijk van heeft iemand dit ook meegemaakt en wil het met me delen graag ik wacht nog even met testen tot na ik de eigenlijke menstruatie zou/zal krijgen maar dan horen jullie meer ik hoop dat iemand me iets kan vertellen waarom ik me zo voel en of het kan zijn dat ik zwanger ben mvg maja
ik zou eind van de week nog een test doen dan, is die ook negatief dan zou het waarschijnlijk toch ontpillen zijn. Bij het ontpillen voel je ook vanalles omdat je het zo graag wil. Helaas houd het lichaam ons ook vaak voor de gek na het stoppen met de pil.
ik moet zeggen dat ik me vaak zo voel rond de menstruatie.. misschien dat je cyclus een beetje overhoop lig? of toch dat ontpillen dat duurde bij mij 1,5 jaar maar ik had de prikpil dus die duurt vaak langer dan een gewone! hoop voor je dat je toch lekker zwanger ben! succes!
hallo allemaal ik ben al mama van een dochtertje van 6 jaar en toen ik toen was gestopt met de pil had ik deze gevoelens niet en voelde ik me ook niet zo ik was ook nog een tijdje aan de pil toen ik me al zo voelde dus ik heb niet het idee dat dat ontpillen is maar ik wacht netjes af tot ik eigenlijk ongesteld moet zijn9al is het wel moeilijk hoor) bedankt voor jullie reacties mvg maja
Dat zegt helaas niets je lichaam kan elke keer anders reageren op ontpillen, de ene keer wel last van de andere keer niet,Het kan ook dat je vanalles voet omdat je bent gestopt en je lichaam dan doet alsof e dat allemaal voelt, dat ht lichaam je voor de gek houd, gebeurt helaas ook erg vaak,
Ik denk echt dat het ontpillen is. Als ik je andere berichtjes lees ben je er best wel mee bezig of je zwanger kan zijn. En dat in combinatie met ontpillen kan je al die klachten geven. Ontpillen kan ook elke keer weer anders zijn, dat zegt niks over hoe het de vorige keer ging. Als je nu negatief test ben je volgens mij nu echt niet zwanger. Helaas