Nav t andere topic over minder op prijs gestelde reclames... Zijn er nog reclames waar je wel om kan lachen? Ikzelf zie nog altijd de lol in van: BANNED Adam and Eve, the gay version - YouTube *Edit: Deze heeft de tv niet gehaald....
Mijn dochter doet de hele dag 'hèeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Peter, hoe is het?' na... Kan ik wel om lachen.
Er zijn er maar een paar die ik leuk vind,en dat zijn oa. - de bol.com reclames - de renault reclame met dat liedje zombie - en nog een auo reclame (volgens mij volkswagen) van die jongen die een auto van een oud vrouwtje wilt kopen.En dan zie je haar rondscheuren enzo.
Deze is inderdaad erg leuk, maar dat vind ik eigenlijk alle reclames van hun wel. Bol.com heeft ook altijd wel leuke reclames, net als AH.
hihi mijn dochter doet het ook . Zo gilde ze ook altijd bij de reclame (geloof de 1e of de 2e) van Z.alando..... Nu niet meer want ze vind de reclame geloof ik niet zo leuk
Deze is me ook altijd bijgebleven. Misschien alleen minder sympathiek op een zw. forum PLEASE USE CONDOMS - YouTube
Maar deze staat bij mij al jaren op nr1, vind hem nog steeds briljant Freek Willem (De Klusheld King) - Lekker Bezig [LANGE VERSIE HD] - YouTube
Die skittles reclame van die oma's vond ik ook echt superleuk Kan die helaas niet meer terugvinden Ging over oma's die het hadden over vette bas uit de speakers, pata's die de jeugd aanhadden, etc. Echt een vette reclame was dat
Douwe Egberts Reclame oma - YouTube Deze, Douwe Egberts met die omaatjes die straattaal spreken, iedere keer ga ik nog helemaal stuk. Edit: Wowww, @boven mij, ik postte deze link dus zonder jouw post te lezen!
Hahahha jaaaaa die bedoel ik Ik dacht dat hij van skittles was, hoe ik daarbij kom Maar deze bedoelde ik dus Die is echt zoooo leuk!