Het zal je maar gebeuren!!! Ik zou gek worden, als moeder zijnde, maar ook als ik de buurvrouw was... Ik weet dat het snel kan gaan, maar 1 jaar oud?? Ik heb mijn dreumes eigenlijk continue in mijn zicht, anders heb ik geen rust Nieuws.nl - Jong meisje (1) verdronken in zwembadje buren
bizar en dat niet alleen je laat toch een kind van 1 niet zomaar rondlopen die hou je toch in de gaten !
Wat erg zeg!.. Vind het ook wel lastig hoor zulke dingen wij hadden ook het badje staan voor mijn zoon van 5 en hij loopt in en uit de tuin de hele dag en vanmiddag zie ik opeens het buurjongetje van bijna 2 bij ons badje staan.. ik zag het toevallig omdat ik achter me keek terwijl ik aan het koken was en ik heb hem weggestuurd maar zijn moeder zag ik ook niet..
Vreselijk!! toch zien veel mensen nog steeds het gevaar niet in. Mijn schoonmoeder deed ook haar kleinkinderen in bad en ging dan op haar gemakje naar de keuken oid want ze hoorde ze toch wel en er stond toch maar weinig water in. Hoe vaak ik wel niet gezegd heb dat dit echt heel gevaarlijk is! Een klein laagje water kan al genoeg zijn om in te verdrinken als ze voorover 'vallen'. Dat is voor mij ook de reden dat zij niet op ons kindje mag passen. Er zijn namelijk nog wel meer van dit soort dingen te noemen helaas....
Misschien ben ik kippig hoor, maar er staat toch helemaal niet in dat ze daar alleen in het badje zat? Voor hetzelfde geldt pastte de buurvrouw op omdat haar moeder naar de dokter moest (voor mijn part, om maar wat te noemen). Vreselijk voor de ouders en zeker ook voor de buurvrouw.
Buurvrouw wel even geroepen?? Jammer dat jouw mening niet gerespecteerd wordt, zeker omdat je hier dus gewoon echt gelijk in hebt. Kleintjes kunnen in een bodempje water al verdrinken en dat kan heel snel gebeuren. Het staat er inderdaad niet bij, er zijn veel redenen te bedenken waardoor het gebeurd kan zijn. De uitkomst is in elk geval hetzelfde en dat is dat een ukkie zo'n 80 jaar te vroeg uit het leven is gerukt Ik heb mijn eigen tekst even terug gelezen en je kan het als een oordeel lezen, zo was het absoluut niet bedoeld!! Bedoelde meer dat ik geschokt bent door de leeftijd. Als moeder van 2 pubers en een dreumes weet ik juist dat je niet alles in de hand hebt!!
Verschrikkelijk, wat een intriest drama. Om eerlijk te zijn dacht ik ook meteen "hoe kan dat nou gebeuren". Je kunt kleine kinderen nog geen seconde uit het oog laten in de buurt van water. Maar goed, diegene moet hier al de rest van zijn/haar leven mee rondlopen dus dat is al erg genoeg natuurlijk. RIP klein meiske.
Wij wonen in de sraat achter waar het gebeurt is. Echt vreselijk. Je ziet de trauma helikopter komen, er waren al 3 ambulances met gillende surenes langs gekomen. Dan weet je al dat het heel slecht is. Ik ben er echt van ontdaan. Hoe het gebeurt is doet er op ditmoment niet meer toe, ik kan alleen maar meeleven met de ouders. Dit gun je niemand. Wat een nachtmerrie waar ze in zitten.
tja hoe of wat het maakt niet meer uit je kunt het niet meer terugdraaien een kind verliezen...niet in woorden uit te drukken
Wat ontzettend erg voor de ouders en de buurvrouw. Verschrikkelijk voor het meisje. Vroeg me wel even af er staat vermoedelijk is ze verdronken in het badje?
Ben blij te horen dat ik niet de enige ben... In mijn geval is het mijn eigen moeder. En dan niet alleen in bad laten of zo, maar als ik bij mijn ouders thuis ben... Hun huis is compleet niet kind-veilig. En dat maakt ook niet uit, maar dan moet je extra opletten. Zat zoonlief, toen 2 jaar, in een laatje te rommelen. Ik vroeg nog: Zit daar niks gevaarlijks in? Nee hoor! Zeiden ze dus... Maar toen ik toch even ging kijken voor de zekerheid, lag er een vlijmscherp schaartje in! Mijn vader let ook nooit op, die laat de deuren open (naar de (steile) trap, naar de tuin, naar de straat!!!). Hij heeft mijn zoontje zelfs dingen, waar hij nog veel te jong voor is. Miniatuur old-timers bijvoorbeeld. Super fragiel, met kleine onderdelen. 'Niet onder de 4 jaar' staat erop. Ja, maar hij is bijna vier! Uhhh, nee, hij moet nog 3 worden, zelfs. Ja, maar hij is al zo slim als een vierjarige Mijn moeder past alleen 's avonds op. Dan hoeft ze hem alleen maar in bed te doen (en tanden poetsen, maar als ze dat vergeet is er niks aan de hand). Maar verder durf ik ze niet lang alleen te laten met hem! En dan straks met een nieuw beebje erbij... brrr... Ontopic: Precies mijn gedachtes. Maar hoewel het al heel erg is voor de betrokkenen, weet ik niet of het wel zo verkeerd is, om de details bekend te maken. Wellicht leert iemand hiervan?
Ik kreeg wel bizarre reclame boven het artikel Wordt jouw kind binnenkort 1 jaar? Win een dreumesfeestje... Hoe ongepast...
Verschrikkelijk nieuws. Ik hoop echt dat dit ons nooit zal overkomen. Onze buren hebben een vijver met hele leuke visjes . Volgens mij kun je nooit 100% van de tijd op je kind letten. Noem me een slechte moeder als je wilt, maar ik moet bijvoorbeeld ook weleens naar de wc, dat zijn dan toch weer een paar onbewaakte momenten. Zo zijn er wel meer momenten op een dag te noemen. Hier mag mijn schoonmoeder trouwens ook niet oppassen omdat ze naar mijn mening niet voorzichtig genoeg is. Ze vindt het bijvoorbeeld geen enkel probleem om een hete theepot met theelichtje binnen peuterbereik te zetten. Naar haar mening zeg je dan gewoon dat de peuter er niet aan mag komen en dan doet die peuter dat volgens haar ook niet .
Bizar zijn zulke 'reclames', zat nog niet zo lang geleden op de nieuwssite vanavond dorp een bizar ongeluk te lezen waarbij twee jongeren overleden zijn. Werd er reclame gemaakt voor de beste uitvaartverzekering.. Hoe respectloos!