Hoi meiden. Wij hebben in juni een bank bestelt bij meubelmarkten.nl (Het filiaal in Zevenaar) Tot op heden hebben wij onze bank nog niet ontvangen(zou geleverd worden tussen week 37 en week 48) De reden hiervan vind je hier: www.meubelmarkten.nl Nou weet ik dat wanneer de levertijd met meer dan 1 maand word overschreden, je de koop mag ontbinden en dat je dan ook je aanbetaling terug dient te krijgen. Nog even ter verduidelijking, ik heb na het sluiten van de filialen nog contact gehad. Onze bank was nog niet binnen dus er is geen beslag op gelegd. Dit betekende dat zodra ze binnen zijn, ze direct uitgeleverd worden vanuit het tijdelijke magazijn. Je raadt het al, nog steeds niks... Nou wil ik natuurlijk gewoon mijn banken hebben dus ik dacht ik kijk het nog even aan en bel ze deze week wel. Bellen kan dus niet!!!:x En emailen heeft de komende 3 weken ook geen zin!! Elke klant zal dus binnen 3 weken schriftelijk bericht krijgen over de status van zijn/haar order. Gedurende deze periode zullen wij, wegens gebrek aan personele capaciteit, niet in staat zijn uw mail te antwoorden. Wij vragen hiervoor uw begrip en geduld. Ik ben er zooooo klaar mee!!! Ik ben ook zooooo blij dat we onze oude bank nog gewoon mee hebben genomen naar ons nieuwe huis en niet hebben gezegd van oh die ene week overbruggen we wel met stoelen. Maar hoe zou ik dit gaan aanpakken. Ik kan ze niet bellen, ik kan ze niet mailen...Ik kan helemaal niks. Uiteraard wil ik het liefst gewoon deze banken, MET FIKSE KORTING!!! Maar zodra ik contact met ze op kan nemen zullen ze wel flink de wind van voren krijgen. En als ik die korting niet krijg, dan wil ik mn aanbetaling terug en als ze daar moeilijk over doen, kom ik persoonlijk langs om ze die banken in hun achterste te trappen! En dan koop ik wel ergens anders een nieuw bankstel. Zijn er nog meer meiden die hierdoor gedupeerd zijn???
Wat ontzettend balen! Maar als ik eerlijk ben zou ik er geen vertrouwen meer in hebben! Laat het in iedergeval een les voor de volgende keer zijn....doe NOOIT een aanbetaling!
Wat rot voor je. Je zou het via het keurmerk van dit soort woonwinkels of een bij het keurmerk aangesloten winkel kunnen proberen als ze aangesloten waren op het moment van de koop. Of eventueel rechtstreeks bij de fabrikant. Bij een faillissement wil dat nog wel eens helpen, heb ik gehoord. Misschien in dit geval ook. Succes.
Vriendin van mij heeft het ook maar er staat wel opde site dat ze er nog mee bezig zijn omdat er beslag is gelegd enz...en eventjes je rechtsbijstand inschakelen... er stond wel dat ze aaangesloten waren bij zon speciaal keurmerk maar dat schijnt ook oplichterij te zijn...