Wie weet iemand die goedkoop een muurschildering maakt? Het gaat om een afbeelding van Spiderman oid op de muur.
ligt eraan waar je ongeveer woont en wat jij goedkoop vind??? anders weet ik wel iemand diegene heeft onze kamer ook gedaan 1 hele grote muur met woezel en pip erop... hier was ie nog niet helemaal af maar het geeft je wel een idee hoe het nu is..
Lelystad. Zoiets zoek ik inderdaad wel. Heb ook gehoord dat 'ze' evt. op een paneel dingen maken zodat je er ook lichtjes bij kunt doen?
Tja goedkoop, ik weet niet wat ik moet verwachten, maar voor iets van 1 bij 1 meter niet meer dan 200 euro ofzo?
laat me even in detail weten wat precies de bedoeling is dan ga ik gelijk bellen en geef ik je antwoord op evt kosten
oke en hoe groot moet ie worden?? dit gaat zowiezo lukken maar voor de grootte vraag ik even vor de prijs en denk dat het wel mee zal vallen hoor!!!
yep, is geen probleem zal ik 1.50 bij 1.50 aanhouden?? heb hem net gebeld maar hij is voor wekelijkse controle in ziekenhuis en is rond 12 uur terug dan PB ik je wel even en als het dan goed is bespreken we het wel verder via PB oke!!
Eventjes offtopic: Nonnie, wat een lieve, mooie muurschildering zeg! Missym: Leuk idee om bij het web lichtjes te maken.
Ik ben wel benieuwd wat zoiets kost? Wij zijn de babykamer aan het bedenken, ik vind zoiets wel erg leuk!
heb hem net pas gesproken sorry!! voor die een prijs kan noemen wil hij eerst weten wat en hoeveel lampjes je erin wil, maw led lampjes of kerstverlichting lampjes en hoeveel wil je er dan in het web???
ik geef het door oke, persoonlijk vind ik led lampjes mooier omdat die wat fijner zijn en dan zie je de gaatjes niet zo.. heb wel gevraagd voor het formaat en dat wordt dan 1.20 bij 1.20...
Ik vind dit echt supergaaf! Ben ook benieuwd naar prijzen... en als iemand nog een goed adresje in zuid holland weet.....