Alweer diarree

Discussie in 'De lounge' gestart door 1eKruimeltje, 20 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Afgelopen donderdag ochtend wakker geworden om te spugen. Na het opstaan ook diarree erbij. Zo dun als water (sorry voor de details). Smiddags geen spugen meer wel van die vieze opboeren met vieze ei smaak. Savonds wel nog diarree en de volgende ochtend ook nog. Rest van de dag geen last alleen wat van de darmen. Zaterdag het zelfde met weer die vieze boeren. Vanochtend kon ik eindelijk weer naar de wc maar weer diarree en lichte buikkramp gepaard met weer die vieze boeren. Is dit buikgriep? of toch iets anders? voel me niet extreem ziek maar lekker ook niet. Had mijn verjaardag toch anders voorgesteld.

als iemand nog tips heeft die zijn altijd welkom.

2. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    heej!

Wat vervelend! Ik weet nog dat ik terug kwam van huwelijksreis en een voedselvergiftiging heb opgelopen de laatste dag van de vakantie (cuba).
    Heb na 10! dagen nog met de huisarts gebeld. Ze gaf het advies om platte cola (dus cola zonder prik en géén licht/zero) en droge koekjes (biscuit) of crackers te eten. Proberen te blijven eten en drinken, dan gaat het vast snel beter.
    Die lucht die je beschrijft van het boeren kan best komen van een lege maag.. als het te lang duurt toch even HA bellen.

Wel veel drinken hoor!!
    Hoop dat jij je snel weer beter voelt.

3. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt! Denk niet dat het van het eten was want mijn vriend heeft nergens last van. Eten gaat goed kan alles hebben op de maag. Sinds mijn laatste bericht niet meer naar de wc gehoeven. darmen rommelen wel nog en af en toe krampjes en die vieze boeren.

4. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Klinkt als een gewoon onschuldig buikgriepje.
    Wel heel vervelend maar niks aan te doen dan gewoon je maag en darmen wat rust te gunnen.
    Dus ook al voel je je oke,je maag en darmen zijn dat nog niet dus eet geen vette dingen bijvoorbeeld.
    Gewoon wat licht verteerbare dingen eten en ook geen koffie e.d.
    Hopelijk is je buik weer gauw oke!
    Beterschap!

Deel Deze Pagina