meubels maken/opknappen crea dingen

Discussie in 'De lounge' gestart door missym, 6 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Hoi Dames,

    Wie mijn vorige topic heeft gevolgd weet dat ik in scheiding lig en nu inwoon bij een ander.

    Mijn huisje is eindelijk verhuurd, dus ik kan over 1/2/3 maanden zelf wat gaan huren (wil eerst afwachten of dit goed gaat).

    Maar nu heb ik dus helemaal niks meer qua meubels... Ik wil het niet al te duur maken (dat heb ik gewoon ff niet) en ben op zoek naar leuke dingen die je zelf kunt maken.
    Gewoon leuke opknap ideeen die je kan gebruiken.

    Voor een eigen bed heb ik bijvoorbeeld al een idee, een bed maken van pallets. Super leuk en goedkoop! Pallets kan ik gratis krijgen op mijn werk, verven en een matras erop en klaar!

    zie foto :)

    Dus wie heeft er leuke crea ideeen en het liefste ook foto's????
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Woefje85

    Woefje85 Fanatiek lid

    3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Haha, super crea idee dat bed.

    Je kunt met een boomstronk (wel groot) een hele mooie sallon tafel maken. (wel een beetje verkeerde tijd alleen nu).

    Kun je met die pallets ook geen bank maken ? Daarna zelf kussens bekleden ?
     
  3. SYRV

    SYRV Fanatiek lid

    29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Super leuk idee zeg! Ik ben zelf helemaal geen crea Bea, maar vind het altijd zo knap hoe anderen van niks iets geweldigs weten te maken. Heb je niks aan natuurlijk, maar heel veel succes in ieder geval!
     
  4. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Volgens mij zijn kussens laten maken écht heel duur en zelf met een naaimachine kan ik niet overweg, helaas.

    Maar wil wel vd week even bellen, want je kan idd hele mooie banken maken van pallets.
     
  5. Woefje85

    Woefje85 Fanatiek lid

    3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Jaaah.. Lijkt mij heel mooi.. Misschien kun je via via iemand vinden die de kussens wil naaien ? Stof kan je goedkoop bij een markt vinden!
     
  6. moonlight159

    moonlight159 Fanatiek lid

    20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Oude kastjes op de kop tikken en die schilderen. Eventuele handgreepjes zilver spuiten.
     
  7. FairyLaughs

    FairyLaughs Niet meer actief

  8. topper12

    topper12 Niet meer actief

    Van een pallet kun je ook een leuke salontafel maken: likje verf en paar wielen er onder.

    Bij de kringloopwinkel een leuk kastje op de kop tikken, likje verf en nieuwe handgreepjes/knopjes (xenos heeft bijv. Leuke voor weinig).

    Van oude glazen potten kun je waxinelichthouders maken -> snuffel maar eens rond op de link van pinterest die hierboven staat :D
     
  9. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Leuke website!

    Ik wil ook graag een buffetkast opknappen (maar eerst even een huisje afwachten want dan pas weet ik de ruimte)!
     

Deel Deze Pagina