inbakeren met lichte verhoging???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Loenepoen, 15 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loenepoen

Loenepoen Niet meer actief

Mijn zoontje van 12 weken slaapt sinds een paar nachten in een swaddleme inbakerdoek en dat gaat erg goed, maar nu heeft hij 37.2 ipv 36.8 waar hij normaal op zit. Verder is hij vrolijk, wel iets minder vrolijk dan normaal, dus voelt zich niet helemaal fit... maar hij ligt nu in bed wild met zijn armen te zwaaien en hard te huilen...
    Ik twijfel of ik hem nu kan inbakeren. Wat denken jullie? Zijn temp is de hele dag ietsje verhoogd, maar hoogst was 37.5. Dus is wel onder de graad verhoging gebleven, maar vind het erg lastig

2. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Ik vind dat geen verhoging hoor. Ik zou gewoon inbakeren en misschien een dekentje weglaten.
    Ons ventje heeft een vrij hoge temp van zichzelf. Gisteren leek hij wat verkouden en hij had 37.8. Heb toch ingebakerd. Slaap is juist erg belangrijk dan en zonder Pacco slaapt hij een stuk slechter. Na het slaapje was de temp weer 37.1 dus volgens mij koelen ze tijdens de slaap toch af.
    Ik zou zelf gewoon inbakeren.

3. Username

Username Niet meer actief

37,5 is geen verhoging hoor. Is nog een normale waarde. Je kunt gerust inbakeren :)

4. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    is dat al verhoging dan?!
    ik bakerde nog in toen het hoogzomer was.

5. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Hoe is de nacht gegaan, heb je uiteindelijk wel ingebakerd?

6. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Tussen de 36.5 en 37.5 is een normale temperatuur, je kunt dus gerust inbakeren. Ze liggen stil dus ze koelen toch wel af hoor :)

Deel Deze Pagina