Wij willen waarschijnlijk brocante meubeltjes gaan kopen en gaan opknappen en eroverheen schilderen/verven in een witte kleur maar willen wel dat het veilig is als ze er eventueel hun tanden in gaan zetten. Wie weet waar je kindvriendelijke verf kunt kopen voor de meubeltjes? Alvast bedankt!!
Als ik me niet vergis moet je gewoon verf op waterbasis gebruiken. Maar dat weet ik niet zeker dus ik lees even mee.
Krijtverf gaan wij gebruiken erg mooie finish en ook op waterbasis, geen schuren, gronden oid nodig.............ideaal
ik lees ook graag even mee en heb gelijk een aanvullend vraagje, mag je als zwangere gewoon verven als het verf op waterbasis betreft? Of kan de inademing van de lucht toch schadelijk zijn voor je baby?
Kitty je mag gewoon verven hoor als het op water basis is. Kalkverf nooit aangedacht, maar dat ik mooi mat.
Iedereen super bedankt voor alle informatie! @Jet Gelukkig maar ^_^ @Kitty01 Dat vroeg ik mij ook al af... @Merryl Thanks!!
De verf van de Hema is ook op waterbasis. Ik gebruikte voor mijn zwangerschap altijd die andere verf maar door de zwangerschap die op waterbasis gaan gebruiken en ik ben om. Minder stank, sneller droog, echt ideaal. Ik heb hier de commode er mee gedaan.