Hoi hoi, Ik woon sinds begin dit jaar in Halderberge (om het nog een beetje vaag te houden ) Vlakbij Roosendaal. Ken hier nog weinig mensen en zou het leuk vinden ervaringen te delen, te wandelen of wat er ook te verzinnen valt. Ik werk weinig en heb vooral overdag veel vrije tijd. Ik ben zelf 42 en na miskramen nu weer zwanger, uitgerekend eind november, van mijn eerste kindje. Heb veel interesses en ben graag in de natuur..... Ook tips wat betreft bewegen tijdens zwangerschap hier in de omgeving zijn héél erg welkom. De sportschool hier heeft een programma wat me leuk lijkt maar helaas nog te weinig aanmeldingen. Ik ben niet zo van de hijg en pufklasjes, dat gaat hier vanzelf als ik 2 trappen op moet
Hier zelf ook uit die buurt Kwa wandelen enz weet ik niet echt. Roosendaalse stad is wel gezellig Gefeliciteerd met je zwangerschap
Hoi mamemi Ik woon in etten-leur. Ik weet dat je richting zundert een groot bos hebt dat heet het pannehoeve. Dan heb je tussen etten-leur en breda nog het liesbos. Dat is een populair bos bij ouders. Ik hoop dat je er iets mee kan. Ik kan zelf niet wachten om er zelf met me kindje heen te gaan. Maar dat duurt voor mij nog heel lang. Groetjes Sylvana.
In roosendaal heb je bij het theehuisje de visdonk bossen. Rij je richting ruchpen/schijf heb je de rucphense heide, daar kun je heerlijk wandelen. Bij nispen heb je een mooie fiets/wandelpad die van roosendaal naar nispen gaat. Die begint in Roosendaal in de buurt van de kinderboerderij.
Bedankt voor de tips en reacties. Als iemand het leuk vind om een keer samen te gaan wandelen ofzo? Natuurlijk leuk, straks als mijn kindje er is maar wil voor die tijd ook bezig blijven. Sylvana, ik ben ook pas bij 15 weken hoor. Gaat alles goed met jou en je kindje? Ik heb zo weer een controle, toch weer spannend.... Nog tips qua yoga, gym e.d.?
ik woon in etten leur. om te wandelen gaan wij meestal naar het mastbos daar heb je een speelbos en een gedeelte waar je met de hond los mag lopen... ideaal! verder zitten we met de kids heel veel in de hooge neer, speeltuin met terras. de kids kunnen er uren spelen en wij lekker toekijken ik ben overigens zwanger vd 3e. en 29jr oud
Hoi mamemi, Tot nu toe gaat het goed. Heb vrijdag 12 weken echo in zk. Ik sta daar nog onder controle vanwege 2 miskramen en 1 bbz. Als die goed is kan ik vortaan naar de vk in ettenleur. Dus spannend deze week. En met jou?
Je kunt ook wandelen bij het rozenven. Dan ga je bij Visdonk rechtdoor... Over dit natuurgebied | Natuurmonumenten
Maandag bij de vk even het hartje gehoord. Ik heb ook eerst controles in zk gehad en veel echo's maar nu moet ik het hier mee doen Hou je me op de hoogte hoe het bij jou gaat?? Heb die spanningen ook nog vers in het geheugen zitten. Ik blijf zoeken naar iets als zwanger&fit maar da's hier kennelijk lastig; geen aanmeldingen, gestopt enz. Wel jammer, ik ken hier verder niemand en had het leuk gevonden zo met anderen kennis te maken. Heel leuk dat jullie allemaal met tips komen qua wandelen! Dank je wel! Heb nu nog niet veel energie maar hoop dat dat binnenkort terug komt. Normaal liepen we al gauw 4 uur maar nu vind ik een half uur al heel wat Geniet allemaal van het mooie (wandel)weer en nogmaals bedankt voor de tips zover!
Ik ben, helaas nog niet, zwanger! Maar je hebt ook een heerlijk bos bij Bergen op Zoom! Gaan wij altijd met de hond wandelen en hopelijk later ook met de kleine!
Ik woon in de omgeving van Bergen op Zoom en heb me opgegeven voor zwangerschapsyoga hier in Bergen op Zoom en start volgende week al. Via de thuiszorginstanties zijn er tal van cursussen, maar weet niet of je dat wat vindt omdat ik zag staan dat je niet zo van de puflessen bent Verder heb je hier vlak bij Halsteren ook nog de Heide waar je heerlijk kunt wandelen. (tussen Halsteren en Wouw). En hier in Halsteren kan je ook nog wandelen bij Fort de Roovere en de Melanen. succes met de zwangerschap!
Ik ben voorlopig even gestopt met werken dus vandaar zoveel vrije tijd. Wij werk(t)en voornamelijk in avond en weekend en dat geeft lekker veel tijd overdag om andere dingen te doen. Maar dan nog 4 uur ga ik nu ook niet halen hoor Ik puzzel weer verder met alle tips, eerste wat ik wil regelen is "iets van bewegen"tijdens zwangerschap maar aangezien ik al 3 weken aan het zoeken bellen en doen ben, pff. Nu eerst maar even van het mooie weer genieten!
Alleen in de buurt, zat zonder auto. Voor de zwangerschap gingen we vaak naar Kalmthout, Huijbergen en het Mastbos. Nu ik niet mag werken werkt mijn vriend meer dus ben ik helemaal alenig . T'is gewoon jammer dat ik verder niemand in de buurt ken maar goed woon hier ook pas sinds januari. Zwanger& fit wil ook maar niet lukken, heb er echt zin in maar ze hebben geen aanmeldingen. Hoe fit zijn/waren jullie tijdens het zwanger zijn? Ging wandelen/sporten nog? Ik merk dat ik nog steeds weinig energie heb. Fijn weekend allemaal!