Meubels verankeren aan de muur?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jebb, 8 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ik heb de kasten in de huiskamer verankerd. De garderobekast is zo zwaar en groot die krijg je alleen van zn plek als je er echt veel kracht tegenaan gooit.

Maar het is wel slim om te doen. Ik heb gewoon van die 90grade hoekjes bij de bouwmarkt gehaald. Kosten geen drol en de meubels staan letterlijk muurvast 😁

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

24 boekenkasten???? En in het nieuwe huis ook nog 34 inbouwkasten???

Woon jij in een kasteel of zo?

Even nieuwsgierig :)

En hier nog nooit meubels verankerd gehad. Terwijl ik toch ook niet bepaald de rustigste kinderen heb. Maar ik heb ook geen Ikeameubels eigenlijk. Wel een Ikea keuken, maar die staat uiteraard vast :)

3. veense

veense Niet meer actief

We hebben een flinke bibliotheek, en die krijgt in ons nieuwe huis alle ruimte, in 35 m2 kun je heel wat boekenkasten kwijt ;). Het is een twee onder 1 kap (maar dan met de daken overdwars, dus niet echt onder 1 kap zeg maar). De woning is sowieso erg ruim (inhoud 850 m3), en heeft ook nog eens een souterrain van bijna 80 m2. De vorige bewoners hebben nogal veel kastenwanden laten inbouwen, vooral in de kelder en slaapkamers en die laten wij mooi zitten. In de toekomstige speelkamer (alhoewel, ze spelen er nu ook al heerlijk als wij klussen) en het halletje daarvoor zitten alleen al 19 kasten ;)

Geen kasteel (ondanks het enorme balkon op de zolderkamer van dochter), maar het wordt wel ons paleis!

4. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Wij hadden 1 kamer ingedeeld als kledingkast met 8 meter pax kasten die allemaal verankerd zijn aan de muur. Deze kamer word nu de babykamer met als gevolg dat de kamer opnieuw gestuct moet worden door alle gaten in de muur.

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Alleen die gaatjes kan je toch vast wel weg plamuren? Of zijn er hele plakkaten los gekomen? In ons huidige huis zaten ook veeeeeel gaatjes beneden, gewoon vak kundig dicht gesmeerd en toen gewit.

Deel Deze Pagina