Mijn schoonmoeder wordt 65 jaar en ik zoek ideeen om wat leuks te doen. Ik dacht ook aan een weekendje weg met het gezin en evt vrienden erbij. Maar dat zou 10 tot17 personen kunnen zijn. Hebben jullie enig idee waar dit kan?( en leuk betaalbaar is) Meestal gaan de huisjes tot 9 personen Alvast bedankt!
landal heeft 18 pers huisjes Landal GreenParks | Speciale bungalows - Grote bungalows En heel veel huisjes in belgie zijn ook groot. Ff googelen op vakantiehuis 17 pers
Ik zou zoeken via google op particuliere woningen! hebben wij ook al een aantal keer gedaan en dat beviel echt super!
Wij zijn een keer naar een groot huis in de ardennen geweest. Een super de luxe huis, met allemaal 2 of 4 persoons kamers. Was voor ongeveer 20 personen. En was super de luxe, met sauna en turks stoombad.
je hebt in belgie en duitsland leuke huisjes 20 pers en ook nog meer... vaak nog met van alles en nog wat erbij.
Op de weerter bergen van Roompotin Weert (Limburg) heb je huisjes voor 14-18-en 24 volwassenen.Het park ligt prachtig in de bossen en je hebt er dan ook een zwembad bij. Dit is in verhouding tot bv centerparcs ook nog niet zo`n heel duur park Roompot > Weerterbergen > Accommodaties
Bedankt voor de reacties. Weerterbergen is toch te prijzig. Ik dacht aan max 400,00, zal wel onhaalbaar zijn? Het is of met 10 of met 17 eventueel Zijn er nog andere ideeen om cadeau te geven?
thanks ik ben nu kampeerboerderijen aan het zoeken alleen zijn dat weer hele grote groepen maar ik google wel door