Morgen zijn bij de trekpleister de luiers van pampers maat 1 en 2 in de aanbieding.. Alleen morgen 50% korting ( tip tip tip ) Omdat we pampers gaan gebruiken gaan we dus morgen uiteraard even langs de trekpleister.. Nu heb ik een vraag.. Ik wil maatje 1 en 2 gaan halen maar heb geen idee hoeveel van ieder?? Maat 1 is van 2-5 kilo Maat 2 is van 3-6 kilo Nou dacht ik zelf ik haal van ieder 4 pakken dan heb ik even genoeg voorraad.. ( heb nog een pak maat 1 ) Maar toen dacht ik.. Als me kindje straks vanaf de geboorte 3 kilo of meer weegt kan deze dan gelijk maat 2 aan?? Of is de pasvorm dan te groot? Hoeveel zouden jullie nemen??
Ons meisje was 3100gr bij de geboorte en heeft toch wel een aantal weken newborns aangehad die waren in het begin zelfs nog te groot voor haar
Ik zou niet teveel inslaan, je weet niet of je kindje misschien uitslag krijgt van pampers. Eva en Lisa waren bijna 9 pond en hebben 1 dag maatje 1 aan gehad maar die zaten zo strak dat ik maat 2 ben gaan gebruiken.
Finn heeft ook maat 1 niet erg lang aangehad. Ik zag de aanbieding ook, maar ga maar niets halen, weer niet hoe groot m'n kindje wordt en of hij/zij tegen pampers kan en of die ook goed zitten...
Mijn jongste was dus 3 kilo toen hij geboren was en heeft uit nood een dagje maat 3 aan gehad. Het ging best. Tussen maat 1 en maat 2 zit sowieso weinig verschil, maat 1 is natuurlijk wat voordeliger (meer luiers in 1 pak) en in het begin heb je veel luiers nodig (6-7 per dag).
Maat 1 is fijn, die heeft een plasstrip. Maat 2 heeft dit niet meer. Hier denk ik 4 a 5 pakken maat 1 gebruikt. 3 pakken maat 2, 3 pakken maat 3, toen door naar baby dry maat 3.
Zal ik dan maar 2 pakken van ieder halen? Als ik over heb of hij kan er niet tegen kan ik er altijd wel me broer blij mee maken want die zijn in januari uitgerekend van hun 1e kindje.. Ik ga nu wel erg twijfelen
Niet alle Etos trouwens. Bij ons op het winkelcentrum doen ze dus wel moeilijk zonder bon ervaarde een vriendin een paar weken terug. Kruidvat zit 20 meter verder dus geen probleem.
Hier zijn we nu twee weken geleden over gegaan op maat twee, met zeven weken dus en onze zoon was ook een achtponder bij geboorte. Hebben zo'n 6 pakken maat 1 verbruikt (ook ruim een week in zkh gelegen, dus toen luiers van daar gebruikt). Nu is ons zoontje best lang en niet zo dik, dus dat scheelt mss ook wel. Maat 2 verwacht ik nog wel een behoorlijk aantal weken te kunnen gebruiken (hoop ik althans want heb nog een pak of 6 liggen...). Ik zou dus van beide 4 pakken inslaan, zo vaak komt zo'n mooie aanbieding nu ook weer niet voorbij.
Mijn zoon was ruim 8 pond bij de bevalling en wij hebben geloof ik maar twee pakken maat 1 gebruikt. Daarna gelijk over op maat 2. Daar heeft ie een stuk langer in gezeten.
Mijn dochter was 3540 gram en heeft een goede week maat 1 aangehad, naast het kruidvat pakje van 18 dat je kado krijgt en de pampers uit de diverse dozen nog ruim anderhalf gekocht pak kruidvat luiers (a 18 stuks) gebruikt. Weet niet hoeveel luiers er in zo'n pampers pak zitten, maar ik heb er dus zo'n 60 gebruikt van maatje 1. Vier pakken lijkt me dus wat veel.
Mijn zoontje was 3300 gram bij de bevalling en heeft nu (3 maand) nog steeds maat 1! 2 is echt nog te groot! Het verschilt dus echt per kind!
Ik was om 09.05 bij trek pleister.. wa denk je.. maat 2 al uitverkocht  binnen 5 minuten!! Das toch niet normaal waren klanten geweest met bakken die ze volgeladen hadden.. dat ze dan niet een maX per klant doen ofzo.. Ik heb nu 4 pakken maat 1 meegenomen.. mocht dat teveel zijn dan ruil ik ze gewoon Maar het is niet normaal toch dat het binnen 5 minuten al uitverkocht is?!?! Van maat 1 lagen ook nog maar 6 pakken