Wij hebben voor onze dochter een poppenhuisachtig kastje op de kop getikt, maar dat is exclusief meubeltjes. Nu ben ik op zoek naar meubeltjes, maar ik geloof dat ik nogal kritisch ben want ik vind zoveel lelijk Ik ben eigenlijk op zoek naar een beetje neutrale houten meubeltjes zonder allerlei kitscherige kleuren die qua stijl een beetje modern aandoen.. Hebben jullie wellicht tips van waar ik dat zou kunnen vinden?
Lobbes heeft veel verschillende meubeltjes in zijn assortiment: Poppenhuis Meubeltjes online kopen, snelle levering | Lobbes.nl
Ik heb ze via eBay. Hout met hele neutrale kleurtjes. Zou de link even moeten opzoeken als je interesse hebt.
Als je dat zou willen opzoeken Eylem? Klinkt wel interessant Lobbes e.d. had ik al wel gezien maar dat vind ik niet zo mooi. Heb net wel een deal op marktplaats gesloten, maar ben nog wel op zoek voor een keukentje voor in het poppenhuis!
De verkoper bij wie ik heb het gekocht verkoopt het niet meer maar het zijn deze sets: Pink Dollhouse Miniature Wooden Furniture Set w/ Storage Box 5 Rooms Choice New | eBay Als je bij ebay zoekt op 'wooden dollhouse' en dan de kamer erachter die je wil (bathroom of kitchen of wat dan ook) en dan zoeken op wereldwijd, dan vind je ze wel.
Ik ben helemaal fan van Sylvanian Families! O.a. te koop via deze site: Sylvanian families » Kidsspel.nl
I know haha ik ben dan zo'n Miep die het een beetje te perfect wil hebben waarschijnlijk haha. Maar de spulletjes van Eylem vind ik wel leuk. Ebay had ik zelf nog niet aan gedacht!
Ik herken dat perfectionistische trekje . Mijn jongste krijgt voor haar verjaardag een houten poppenhuis, wat ik nog een beetje wil oppimpen. Heb overal en nergens behangstalen en stukjes vloerbedekking bij elkaar gezocht, maar nu moet ik nog gaan beslissen wat waar moet komen....moeilijk! Maar ongetwijfeld dat de kinderen het zelf sowieso mooi vinden