Ik heb momenteel een klein tasje die ik veel gebruik voor sleutels en telefoon. Toch wil ik voor de feestdagen een nieuwe tas vragen voor als ik eens een dagje ga winkelen oid zodat ik dan wat meer spullen erin kwijt kan. Nu twijfel ik over een shopper tas model in de hoogte of meer een schoudertas model in de breedte. Zie foto's. Het gaat niet om die specifieke modellen op de foto maar dus meer de vorm tas. Ben benieuwd of het een praktischer is of is of niet.
Zelf zou ik gaan voor breder. Ben zelf niet heel groot en het eerste model zou dan bij mij heel laag hangen.
Je kunt voor een Gabs tas kiezen, heb je ze allebei Een Gabs tas kun je helemaal aanpassen. https://www.vanostassenenkoffers.nl/tassen/schoudertassen/gabs/geel/ibiza/104967.300/ als voorbeeld
Oh geinig alleen ik vind hem helaas echt niet mooi hou wel van meer effen tassen vind deze wel druk anders zeker leuke optie!!
Ik heb beide vormen (niet exact deze tassen dus, maar vergelijkbaar), maar vind de bredere prettiger. Ik merk dat ik meer ‘in de breedte’ inpak dan in de hoogte zeg maar Dus bv links flesje water, rechts portemonnee, in het midden telefoon in een vakje etc. Bij een diepere, smallere tas zit ik meer te graven