Hoi, Sinds 31 mei hebben wij een prachtige dochter! Ze is een echte druktemaker die we vanaf week 2 hebben ingebakerd met paccodoek en sinds 2 weken over op puckababy overdag en nacht de pacco. Dit gaat hartstikke goed. Alleen sinds een kleine 2 weken wil ze haar fles niet meer leegdrinken, ze krijgt 180/6 x6 aangeboden maar er gaat nu gemiddeld maar 110 naar binnen. Iedere keer rond die 100 blijft ze hangen, gaat ze boeren(en lijkt het alsof er iets mee omhoog komt) en dan wil ze niet meer drinken, gaat ze krijssen, overstrekken en wil ze alleen nog fiepen(en dat soms zelfs niet meer). We hebben wel een ritme voor haar, krijgt op vaste tijdstippen eten, dan even spelen en slapen. Dat gaat ook allemaal prima. Verder huilt ze eigenlijk ook niet maar het is wel echt alsof ze ergens pijn heeft of dat er iets niet lekker zit. We gebruiken trouwens de Dr Browns fles met level 2 speen. Hebben de difrax ook weer geprobeerd maar die wil ze niet. 'nachts slaapt ze van half 12 tot ergens tussen 5 en 6, fiep erin en dan om 7 maken we der wakker voor de laatste fles. Waar ik me het meeste zorgen om maak is misschien nog wel dat ze net zo goed veel slaapt. Als wij ons niet lekker voelen willen we ook juist slapen. Als ze wakker is en aan het spelen is, is ze super vrolijk en lacht en verteld ze heel veel. Iemand enig idee hoe we haar kunnen helpen want het is zo zielig en frustrerend!
Beste Ivh85, Omdat je kindje sinds enkele weken last heeft van dit probleem lijkt met het een goed idee dat je het even bespreekt met de huisarts of de arts van het consultatie bureau. Het omhoog komen van de voeding en overstrekken kunnen symptomen zijn vandaar mijn advies je dochtertje even te laten nakijken. Groet, Saskia