sneeuw dankjewel!! ik ga morgen er zeker een testje tegen aan gooien!! lottepotje, heel slim van de afleiding haha, ik had thuis genoeg te doen, dus internet gevaarlijk in de buurt. maar goed, de dag is alweer bijna voorbij! en dan zullen we morgenochtend weer gaan turen... maar hopelijk iets minder hard! er moet serieus wel verbetering in komen, anders heb ik er weinig vertrouwen in.. .maar ooo die positieve verhalen zijn zo goed!! ik zal het morgen laten weten wat het is bij mij.. jij ook he? slaap lekker!
Jaa.. het internet is op dit soort momenten echt verslavend! Bij mij is het vooral verslavend omdat ik hierover onzeker ben, en hier krijg je veel adviezen waar je veel aan hebt Vannacht niet wakker worden en hopelijk hoef je morgen niet te turen k duim voor je! Ik laat het je zo snel mogelijk weten wanneer ik uitslag heb gekregen van het bloedonderzoek! pffff... best spannend! Slaaplekker en niet teveel over baby`s dromen! hahahha!! daaag!!
Ik zie wel wat! Ook op de eerste test! (heb ik na 10 minuten ook nog nooit gehad, en heb er heel wat versleten ) Nou ben benieuwd, hou ons op de hoogte..
Heej meid! Niet om lullig te doen hoor.. maar ik heb je foto ff bewerkt, en als je goed kijkt, is het opgehoopt rondom de testlijn.. en jammer genoeg is deze zelf wit gebleven .. Ik heb hetzelfde met die van mij (na nader onderzoek) Ik snap ook niet hoe het kan.. sommige testjes hebben het niet.. en sommige hebben het juist wel..Gek he?! Of...Ik moet het helemaal fout hebben.. en dan mag je me er gerust op wijzen hoor!! Hoop het iig het positieve voor ons beiden! Ik ga morgen iig toch nog naar de huisarts, (met wss dezelfde testjes) en wacht wel af wat eruit komt.... Bij mij worden ze jammer genoeg niet donkerder ..
Goedemorgen!! Vandaag binnen afleestijd een lijntje zichtbaar!!! Wel nog steeds lastig te zien, maar een lijn is een lijn toch? Bij 1e zwangerschap was de lijn wel een stuk duidelijker, maar misschien een late innesteling? soms maak je trager hcg aan toch? voordat ik echt in juichen uitbarst, wil ik overmorgen nog een keer testen om te zien of het hcg echt toeneemt... maar kan ik voorzichtig juichen? lilfay, bedankt voor het turen ik ben dus niet gek lottepotje, thankx voor het bewerken van de foto! helemaal niet lullig, juist echt lief dat je met me meekijkt ! Die foto geeft weinig goed nieuws weer he... nouja, weer afwachten maar. vandaag was temp weer goed hoog, dus ik geloof dat ik er wel vertrouwen in begin te krijgen.. ooo, ik duim voor je dat je vandaag goed nieuws krijgt!! onwijs veel succes. laat je het weten?
Volgens mij gaat het de goede kant op zo. Ik ben het ook niet eens met lottepotje, de teststreep zelf was lichtroze en niet zoals bij haar eigen laatste test. Deze nieuwe test is al ietsje duidelijker en het roze zit waar het hoort. Heel fijn dat het ook binnen de afleestijd te zien was. Morgen weer testen?
dankjewel Rosa! blij dat ik niet de enige ben die het ziet ik weet niet of ik morgen weer ga testen.. misschien woensdag pas weer..? en, als ik vandaag/morgen niet ongesteld word, en temp hoog blijft weet ik ook wel genoeg denk ik, tenzij het mis gaat natuurlijk, maar die kloppen we af (klop klop klop)! maar misschien kan ik het morgen niet weerstaan hor
Dat je temp hoog blijft, is idd een heel goed teken. En ja natuurlijk kan je beter nog even tot woensdag wachten om verder te testen. maar ja.. kijken hoe groot morgen de verleiding is.
jouw temp is trouwens behoorlijk gestegen nog na je positieve test! hoe hoger hoe beter he haha onee, want misschien heb je wel gewoon griep oid? geniet je al van je zwangerschap, of heb je veel last van kwaaltjes? ga nu lekker werken, Afleiding!
Ja klopt ik ben ziek. De temp van gisteren en vandaag kloppen dus waarschijnlijk ook niet hoor. Heb in ff ook ingevoerd dat ik ziek ben. Bij mijn vorige zwangerschap bleef mijn temp schommelen rond de 37,1 en 37,2. Dus ik verwacht dat als ik minder ziek word, de temp daar ook weer naar terug zal zakken.
Jeeeeeeeeeeeeeeeeee Kara, Wat fantastisch zeg!!! Ik zie ook duidelijk een streepje, dit kan niet missen hoor. Ga je toevallig vandaag ook nog testen met kv 2v5? Oooooohhh wat vind ik dit super zeg Alvast voorzichtig van harte gefeliciteerd ps je was benieuwd naar mijn echo, zie mijn echo Liefs
Oke, Ik heb het op dit moment liever fout dan goed Wel gaaf dat ie duidelijker word!! Spannend! (stiekem gefeliciteeeerd)
Net gebeld met de huisarts... verteld dat ik een zeeer licht streepje had op de test (die ook niet donkerder werd na verschillende testen) waardoor ik twijfelde of deze wel positief was.. en zij zegt.. een streepje is een streepje maakt niet uit hoe licht.. en ga er maar vanuit dat het wel positief is en test over een weekje weer en dan zul je zien dat ie donkerder is.. Slik je al folium? ik euh euh euhn nee.. ga maar doen dan
@ Kara, zo licht testte ik ook toen ik zwanger was 4 dagen voor NOD toen. En ik gebruik ook altijd die testen en die blijven omo-wit als ik niet zwanger ben. Ik denk dat je nog wel eens zwanger kan zijn. Heel voorzichtig gefeliciteerd
Bedankt meiden!!!!!!!!!! Ik zit al de hele dag te stuiteren, en ga alleen maar harder stuiteren door jullie felicitaties, want daardoor ga ik er zelf ook echt in geloven Morgen ga ik nog een kv test doen, en dan overmorgen een digitale en dan wil ik wel 'zwanger' zien staan! jipppieeeee. ik gun het iedereen zo om, zeker na kinderwens-ellende (bij mij mk, pco), zwanger te mogen zijn!! Ikzelf, WOW! zijn je zorgen al wat minder nu? Vergroot die echo maar, en hang hem ergens op zodat je kan zien wat voor moois er in je groeit!! Echt fantastisch, en nu samen op die wolk Lottepotje, betekent dat ik je dan gewoon mag feliciteren? En wanneer ga je nu weer testen dan? volgende week pas? Wanneer was je NOD eigenlijk? Het blijft nog wel even spannend zo, maar het lijkt dus wel goed nieuws? Wat denk je er zelf van? @de rest: bedankt voor het meekijken!! ik word blij van jullie
@ts hoop het voor je. zie wel licht een streephe. Denk dat kv wel duidelijker kan ijn omdat die gevoeliger is. Ben benieuwd @lot heb je al een kv test gedaan? Ze werden niet donkerder begreep ik? Zal een andere test proberen @ikzelf mooie echo. Ik denk een meisje haha!
ik wil niemand ontmoedigen.. maar ik had afgelopen maand 2 keer een streepje op de 2voor5 kruitvat.. Maar paar dagen geleden ongi geworden. Dus een streep is niet altijd een streep! Ook niet op de kruitvat 2voor 5 testen! maar ik ga duimen voor je dat deze wel posi is!