@kara, proficiat meid! ben benieuwd naar de test van morgen zo leuk om ze donkerder te zien worden! hier ook met kv 2/5 1 dag na nod een heeeeel licht steepje en... zie banner
@Kara ik zie ook lijn hoor! Gefeliciteerd! Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook de test in de vuilnisbak gegooid omdat ik niks zag. Later wilde ik het toch zeker weten en heb hem er weer uitgevist. Toen had ik ook zo'n lijn net als jij en ik was toch echt zwanger. Er komt geen tweede dikke streep als er geen hcg in je bloed zit. Indrooglijn komt dan wel, maar die is echt anders en meer grijs.
Bedankt voor al jullie reacties meiden!! Fijn dat er zoveel goede ervaringen zijn met hele lichte lijntjes ik heb een digitest in huis gehaald. maar ik maak me zorgen: vanmorgen wat bruinverlies en nu wordt het roder... vanmiddag al wat helderrood verlies.. ik geloof dat ik toch ook maar rekening moet houden met een slechte afloop. het zet dus nog niet echt door, maar het lijkt op een beginnende ongesteldheid nu. pffff, duimen moeten nog even blijven draaien nu.. ik heb nu even toegegeven aan die roze wolk en was vergeten hoe ontzettend FIJN die is, wil er niet vanaf donderen!!! morgenochtend maar weer testen.. en misschien dan al meer duidelijkheid en komt ongi toch nog en wordt het een vmk. maar goed, bloed zegt niet altijd alles, dus afwachten maar weer.. moet ik nog hoop houden denken jullie of maar rekening houden met slechte afloop? ervaringen?
He meid, Ik zou zeggen; er is altijd hoop! Er zijn zat meiden met bloedverlies tijdens de zwangerschap.. het mag gewoon niet op een ongi gaan lijken, dan gaat het mis. Hoop voor jou dat het ophoudt... of in elk geval niet "meer" wordt. liefs!
kara meen je niet!? Nou het zegt nog niks, het heeft niet doorgezet dus het kan van alles zijn, blijf positief! kaarsje brand weer even verder hoor, morgen gaat die gewoon zwanger aangeven!! heb je trouwens die met indicator?
dankjulliewel meiden, doet me goed om te lezen.. ben alleen bang dat het wel aan het doorzetten is.. alles wat ik vandaag voel lijkt te erg op een menstruatie.. zeker met die bloedverlies. vind het even heel moeilijk om hoop te houden, want ik wil het zo graag, was echt zo vrolijk vandaag.. wil niet weer de onzekerheid in... bleeegh! waarom kan zwanger worden niet altijd gewoon goed gaan!!! maar ook dank voor het geven van hoop, daar houd ik me nog even aan vast zo lang het kan!! liefs
@ Kara, ik heb tot 14 weken regelmatig bloedverlies gehad. Het hoeft dus niet verkeerd te zijn. Sterkte.
dankjewel Lotte! dat geeft weer hoop..!! Rica, ik heb idd die met de indicator! als het allemaal goed blijft gaan ga ik die donderdag doen! (en nu ga ik even schreeuwen van de zenuwen: WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH)
ik zie op de sensitest een licht streepje. Ik had voor mijn NOD net zo'n licht streepje en ben hartstikke zwanger!! ik heb wel eens eerder die van sensitest gebruikt en bleef toen helemaal omo wit. Dus.......................SPANNEND!!
Lieve meiden, helaas slecht nieuws: test vanmorgen was omowit ongesteldheid zal dus wel (hoop ik?) doorzetten vandaag. dankjulliewel voor al jullie reacties, hoopgevers en meegetuur; ik hoop dat ik jullie snel weer mee kan laten turen...
Hè shit zeg, dat is idd slecht nieuws. Nou laat de ongi maar doorbreken dan. Des te eerder kun je er weer voor gaan. En kunnen we binnenkort weer met je meeturen, of nog beter, een knaltest bewonderen. Hier is het waarschijnlijk ook einde verhaal. Gisteren nog posi getest maar ook begonnen met vloeien. Het is nog geen echte ongi te noemen maar ik denk dat als het echt mis is, het vandaag wel zal komen. Sterkte meid, het is even schrikken hè.
o nee Rosa, ik duim voor je dat het goed blijft gaan. maar je gevoel kan daarin wel vaak juist zijn. he wat een slecht begin van onze dag sterke meis
ooohhh wat balen Kara Het zag er zo hoopvol uit! Nou dan toch maar weer snel op naar de volgende ronde en hopen dat je me dan komt vergezellen Sterkte! Liefs en knuffel
Dag lieve meetuurders! Ongi lijkt al wat meer door te zetten, nog steeds geen helderrood bloedverlies. Gyn gesproken en morgen moet ik bloed testen om zeker te weten dat ik niet (meer) zwanger ben zodat ik, mits ik ongesteld wordt, weer verder kan gaan met de hormonen (clomid). zucht, ben echt verdrietig, maar het is niet anders... schouders eronder, hoop houden en weer verder gaan (hoe moet dat ook alweer?). hoop dat IEDEREEN van dit hele forum in een klap zwanger raakt, en een mega babyboom veroorzaakt in NL. Ben al dat verdrietige nieuws zat!