Aan alle testfreaks 8).. Weet iemand van jullie of sensitest midstream met hartjes indicator voorgedrukte strepen heeft, of valse vage positieve strepen geeft?? Kom maar op met jullie antwoorden!!
als ik me nog kan herinneren heeft sensitest midstream heeeeeeeeeeeeeeele lichte voorgedrukte streepjes maar dan moet je de test echt tegen het licht houden.....als je iets ziet terwijl je er niet veel moeite voor hoeft te doen dan lijkt me dat je zwanger bent.... Suc6!! Groetjes Claudia
Pffff ik word zo onzeker.. ik heb de 5e (deze maand) getest en was een licht streepje, vriendlief zag hem ook. Nou vandaag de 7e weer 1 gedaan en weer zo'n licht streepje.. ik kan hem wel zo zien zeg maar, maar het is echt zo'n streep dat je zoveel twijfels gaat krijgen.. helemaal na jouw verhaal en dat de test niet donkerder is geworden . Het is al zo'n onzekere rot maand hahahahaha In ieder geval bedankt voor je reactie meid, ik denk dat ik hem maar als negatief ga beschouwen.. hij is zo licht dat ik hem niet eens op foto krijg namelijk. Nog meer meiden met ervaring?
Hoi, Ik heb ze ook gebruikt maar ben over gegaan naar de kruidvat 2 voor 5 ik werd een beetje onzeker van omdat de streep inderdaad niet veel donkerder werd. Maar ik zag wel iets en kijk naar mijn onderschrift. Heb je geen foto kan ik een beetje vergelijken. Ik heb de testen niet meer maar weet nog hoe ze eruit zagen
Nja weet je.. ik ga zoveel twijfelen, omdat ik dus een hele rare maand heb en het gewoon eigenlijk onmogelijk lijkt! Ik leg uit: Laatste echte menstruatie heeft 5 weken geduurd.. provera kuur van de gyn voorgeschreven gekregen. Daarna menstruatie na de kuur, prima niets aan de hand. Nu is het zeg maar mijn eerste eigen menstruatie weer na die kuur alleen is het zooooo onduidelijk! Vanaf 31 maart spot ik al lichtbruin en roze slijm, maar zo weinig dat ik het soms zag bij afvegen of wanneer ik van binnen voelde (sorry). Heb al deze dagen geen maandverband nodig gehad, zo weinig was het. Toch maar voor de zekerheid testen op 5 april.. lichte streep (vriendlief zag hem ook). Vanmorgen lichte streep, maar krijg hem niet op de foto... hij is zooooo licht! Daarom, het kan zoveel kanten opgaan en ik dacht ik vraag gewoon of deze testen voorgedrukte lijnen hebben, omdat hij niet donkerder word. Ik heb wel foto's maar je ziet niets? Succes met turen, hieronder mijn foto (toevallig zit er een pluisje, daar waar ik het streepje zie als ik de test in mijn hand heb...)
Hoi, dat kan natuurlijk een innestelingsbloeding zijn geweest. Ik zie "iets" inderdaad bij dat pluisje. Waarom probeer je niet de testen van kruidvat 2 voor 5 euro?
Omdat ik een paar maanden terug daar een mooi roze streepje had zo dun als een pennestreepje.. kan fout van de test zijn, maar toch.. en als deze nu ook voorgedrukte strepen geeft, dan moet ik maar weer eens op zoek naar een andere wel betrouwbare test hihi
pfff moeilijk, Je kan het natuurlijk nog 1 keer proberen . Maar goed dat is natuurlijk je eigen keus. Of je wacht gewooon nog vier weken als je zwanger bent staat er op elke test wel een streep. hihihihi. Succes ermee in ieders geval laat je het nog even weten?
Whahahaha dat is waar . In ieder geval onwijs bedankt voor het meekijken! Nja misschien van het weekend nog 1 testje en als die nega is (of weer zo'n licht streepje) dan zal dit wel mijn menstruatie geweest zijn... maar jouw "lichte sensitest testen" zijn niet te vergelijken denk ik?? Hihi.. Wanneer ik nog een test heb gedaan zal ik dat laten weten.. maar ik ga nergens vanuit.
De eerste testen die ik deed kreeg ik ook niet op de foto. terwijl ik wel een streepje zag. Het eerste streepje zag ik alleen als ik hem in het licht hield en heeeeeel langzaam werd die donkerder tot dat ik hem goed ging zien. Op hoeveel dagen zit je nu na de ongi?
Dat is het juist.. ik weet na die kuur niet hoe mijn eigen cyclus is.. heb maar de standaard 28 dagen genomen en op dag 31 begon ik wat te spotten, inmiddels is het dag 38? als dit mijn ongi niet is. Ze zeggen toch dat je pas je menstruatie mag rekenen als het helderrood is? Dat is het nog niet geweest..
Het vreemde is, dat ik dag 29 een test heb gedaan (zelfde) die helemaal spierwit was en dag 36 (eergisteren) een licht streepje en vandaag weer een licht streepje...
meis ik hoop natuurlijk op 2 streepjes voor je ik heb ook altijd die 2 voor 5 euro en heb nog nooit een fout in gehad misschien toch proberen ik ga in ieder geval onwijs hard voor je duimen op goede afloop
Dank je wel meid!! Ik houd mijn gedachten nog even bij een negatieve test... misschien toch maar een andere test proberen..
Ik had ook zon vaag streepje van sensitest. 3 dagen later getest met een etos normale of een normale da, weet ik niet meer, en die was hartstikke negatief. Zelfs niks lichts. Denk dus dat je met sensitest altijd wel wat kan zien als je dat wilt... :/ Maarja, misschien is het bij jou wel echt! Ga nog is testen binnenkort ik hoop het voor je