Geloof....baby doekjes, tijdschriften , tutje,pampers,proefmonstertjes,slabbertje, proefverpakking nutrilon of friso voeding,verder weet ik het niet meer heb er al 4 gehad dus haal ze door elkaar!
Ik heb ook gekozen voor het abbo op kinderen, het sesamstraat pakket en een spaarrekening (waren we toch al mee bezig bij de Orha).. Alleen het abbo op kinderen hebben we uiteindelijk echt.. Sesamstraat pakket heb ik binnen paar dagen gecancelled (ik twijfelde al omdat ik het zo duur vond, dus ik zou het pakket thuis krijgen en er werd niets achtergelaten), en de spaarrekening ging niet goed, ze snapten niet dat het om twee kindjes ging, dus werden we maanden lastig gevallen met dezelfde vragen. Heb ook begrepen dat ze gestopt zijn met het aanbieden van deze spaarrekening omdat er zoveel fout ging bij de aanvraag.
ik heb haar eerlijk gezegt dat ik het belachelijk vond om voor een baby nu al boekjes te gaan kopen en dan voor 200 euro totaal uiteindelijk. een abbo wou ik ook niet en centerparks heeft later gebeld. het enigste wat ik gekocht heb is een gezondheids boek over ziektes bij kindjes eetgewoontens enz enz