Mex. Griep en sinterklaas

Discussie in 'De lounge' gestart door crisje, 14 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik ben niet van plan mijn kids overal weg te houden ivm de MG.
    Maar ik ga t ook niet bewust op zoeken.
    Morgen is de intocht van de sint in het dorp, en aansluitend kan t hele dorp naar zo'n zaal gaan waar sint en zijn pieten ook komen. En dat is altijd ongelooflijk druk.

Daar ga ik dus niet heen, zoveel mensen en kinderen op een hoopje.
    Gelukkig komen de sint en wat pieten s'middags naar t werk en daar is het niet druk, hooguit een man of 30 incl. kinderen. Daar ga ik dus wel heen.

Zijn er meer mensen die ervan afzien om naar zo'n massa gebeuren te gaan?

2. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Nee denk niet dat ik nu ergens niet naar toe ga vanwege de mg.
    Want het kan ook van de postbode komen of van de mensen in de supermarkt.

Wilde dus ook naar de intocht gaan in schiedam woon er vlakbij maar het zou erg druk worden en de kans klein dat we hem goed konden zien , dus zijn niet gegaan.
    Volgende week van me werk sintfeest en daar gaat het ook wel druk worden denk ik zo.
    Ben ook naar de jonge gezinnen beurs geweest vorige week.

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    wij hebben de sint thuis besteld dus dan valt het enigzins nog mee maar ik zou niet extra overal weg blijven. want het simpelste bezoek kan je al besmetten. Ik snap je wel...ik ben ook zo bang dat mijn mannetjes het krijgen of erger nog stel je krijgt het als moeder en het loopt niet goed af wat dan? zo haal ik me van alles in me hoofd...zo bang ben ik...maar ik ga niet extra overal weg blijven. Ik zal toch ook boodschappen moeten doen en daar is het ook heel druk.

4. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik begrijp je 'angst' wel, maar bij die kleinere groep heb je ook kans om de MG op te lopen. Natuurlijk is die wel kleiner, maarja er hoeft er maar 1tje tussen te zitten.

5. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Zal me er niet echt heel druk om gaan maken,al zit je 1 op 1 kan je het nog krijgen

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.044
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Iedereen is zo panisch bang voor de mexicaanse griep...wel logisch want het is niet fijn als je kindje het krijgt.
    Maar ik denk dat het geen nut heeft om zulke dingen te vermijden. Je kunt het ook krijgen van iemand in de supermarkt.

Als je het echt wil voorkomen moet je je opsluiten in je eigen huis....

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ga echt niet mijn kids van zo'n leuk gebeuren als de intocht van Sinterklaas weghouden.
    En daarnaast voorkom je er niks mee ze kunnen het net zo goed ergens anders oplopen.

8. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    wij zijn wel gewoon naar de intocht gegaan. Je kan het overal krijgen, dan moet je je opsluiten en voor niemand de deur openen en de post halen, want overal kan dat zijn.

Overigens snap ik de angst wel, maar je kan het al krijgen van een winkelwagentje of in de bus trein etc.

9. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Het is ook niet zo dat ik mijn kind weg hou bij de intocht van de sint.
    Zijn wij ook gewoon heen gegaan. Maar niet die zaal in waar een paar 1000 man komen. Het is bekend dat griep zich binnen makkelijker verspreidt waar massa's mensen zijn.
    (petekindje van mij wat heel erg ziek was mocht absoluut niet in aanraking komen met bacteriën en virussen, dat zou zijn dood kunnen betekenen, hij mocht gewoon naar buiten, maar niet ergens naar binnen.)

Deel Deze Pagina