Ik heb hem ook niet gehaald. Het gaat toch alleen maar weer om geld. en wat voor ziekte komt er nu? de Q koorst? Ik lach me dood als we daar ook worden voor opgeroepen.
Om geld? Die hele ent campagne heeft alleen maar geld gekost, snap niet zo goed wat je hiermee bedoeld?
Tis allemaal erg vaag.. eerst de grootste ophef "mensen, ga alsjeblieft je kind inenten" vervolgens is de eerste ronde geweest.. hoor je niets meer... is de tweede ronde geweest is de epidemie zo goed als voorbij...
Ik denk ook dat de inentingen eraan hebben bijgedragen dat de epidemie zo goed als over is (het kan ook weer terug komen nog he) Wees blij dat het over is, het is ook nooit goed hahaha Stel dat ze niet overgingen tot vaccineren en de ziekenhuizen kwamen vol te liggen en niet iedereen kon meer worden opgenomen dan was het ook niet goed bibi2009: Ik snap ook niet wat jij met geld bedoelt
Ik denk dat ze bedoeld dat de farmaceutische industrie er aan verdient. Anders zou ik het ook niet weten en mag ze het zelf even uitleggen.
ach ja wat maakt het ook uit? zolang mijn kinderen gezond zijn maakt het mij niet uit of het nu ophef was of niet.