Op Sambucol is momenteel een run! Bij ons bij de apotheek/apothekers is het niet voorradig/te bestellen meer en bij de drogist was het ook uitverkocht! Nu heeft m'n partner het daar besteld en krijg ik het zsm (waarsch laat in de middag nog...) Dus meiden waarsch hier hetzelfde effect als een tijd terug toen ik desinfecterende gel wilde kopen (in Aug)...was toen ook ff overal uitverkocht. Liefs Mirre
Hier in de natuurwinkel nog schappen vol. De desinfecterende gel is hier ook nooit op geweest, wel raar dat het overal anders is.
Ik zal zo eens bellen met de natuurwinkel, of ze het hebben. Kan nu niet weg, want.... de kinderkamer komt zo Hopelijk zijn ze niet al te lang bezig, dan kan ik de winkel gaan leegkopen
Toch fijn dat je die prik later kunt halen he? Ik dacht ook, ik probeer het gewoon en geen probleem. Ik denk dat de meeste artsen en assistentes zich de twijfel wel kunnen voorstellen. De ass zei vanmorgen dat ik echt niet de enige ben, ze worden plat gebeld met vragen!
Slik ook al van paar maanden voor de bevructing tot heden zwangerschapsvitames. Dus hoef daarnaast niet ook nog eens vitamine c ofzo.. Maar die sambucol or airvital lijkt me wel wat; is het niet voor mij, dan wel voor mn partner! Thnx voor de tip, ga straks eens langs de winkel! (hopelijk hebben ze 1 van de 2 bij de kruidvat?) Of apotheek, kan ook nog las ik net?
Probeer anders een reformwinkel, natuurwinkel, beetje alternatieve drogist ofzo, wat er maar voor handen is in de buurt! Succes! Mexicang, ook succes met je babykamer, leuk!
hihi dat is niet echt voor handen hier in de buurt.. zelfs niet in de aangelegen dorpjes Ach, ga gewoon naar de apotheek en anders heb ik al een site gezien op internet met 24uurs levering ohja, iemand die het over dat spul speciaal voor kinderen had: De Online Drogist
Thanx!! Ik ga ook altijd naar reformzaak, natuurwinkel o.i.d. Puur omdat ze mij daar goed kunnen helpen en juist hier in mijn ogen wat meer vanaf weten.
Pff kreeg net bij school te horen dat er hier een 3jarig kindje is overleden aan de Mex griep. Of het kindje helemaal gezond was weten we nog niet, maar dat zullen we snel genoeg horen. Bah het komt nu wel heel dichtbij hoor!
Bedoel je niet dat er een meisje is overleden nadat een auto te water kwam in friesland? Die was ook 3.
nee dit is echt een kindje dat overleden is aan de Mex griep in leeuwarden. Of ze verder gezond was zullen ze nog wel uitzoeken denk ik. Ze brengen niet meer per dag naar buiten (de media) hoeveel doden er zijn gevallen aan Mex griep, dat doen ze nu per week. Dus vrijdag of van het weekend zal het in de media ook wel naar buiten komen van het kindje. Pff het komt zo wel dichtbij hoor vind het maar 10x niks!!
Ik heb het ook gehoord en volgens de bron ( gewoon via via) was het kindje al ziek. Maar verder is het al even in Friesland hoor. In Sneek en omstreken zijn veel mensen ziek. Staat veel in de krant.
ja er zijn hier vrij veel zieken toch zie je kwa ziekenhuis melding nog niet veel geregistreerd staan hier. Ik weet niet of ze gezond of niet was, vind het al erg genoeg voor de ouders! Het zal je kindje maar wezen bah!
nee dat weet ik vreselijk, maar als je in andere provincies de geregistreerde mex griep gevallen ziet, is dat bij ons nog juist erg laag.
www.rivm.nl dan staat er een vakje aan de rechterkant helemaal met ziekenhuisgevallen en overledene daar opklikken dan krijg je de kaart van nederland voor, met de ziekenhuis gevallen van elke plaats.
zom net vit c1000 gekocht voor mn vriend, kan die alvast vooruit. Er staat trouwens heel duidelijk op het potje: Niet gebruiken tijdens zwangerschap!! Dus linda; die vit c1000 liet je al staan toch? ook niet gebruiken dus Op internet bestel ik dan wel die sambucol want bij de kruidvat en apotheek hadden ze hem niet, Wel iets anders, een natuurmiddeltje, maar nja..koop gewoon die ene, die komt dan wel een keer binnen voor het weekend.