Randjes fietsen, Forum 2 jaar geleden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wieweet, 15 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wieweet

wieweet Actief lid

4 nov 2008
    351
    0
    0
    Deze maand hebben we de diptechniek 'Randjes Fietsen' gebruikt (niet alleen technisch een aanraden, voor het genot ook een aanrader) en ik was terug aan het bladeren door dit forum naar berichten van mensen die dit ook doen. Toen kwam ik op een (inmiddels uiteraard gesloten) topic uit van begin 2007. In dat topic waren allemaal meiden die het gingen uitproberen of al een tijdje deden. Iedereen in spanning natuurlijk of ze die maand zwanger zouden worden. Helaas hebben maar weinig meiden gemeld of ze die maand ongesteld werden of niet.
    Maar.. ze hadden wel een banner! Die banner is blijven doorlopen en daarop staat bij vele dat hun baby inmiddels bijna 2 jaar is!
    Als je dus even terugrekent ... Veel vrouwen zijn zwanger geraakt, al dan niet door 'Randje Fietsen'.
    Nu zou ik het heel leuk vinden om een topic te hebben waarin mensen wél schrijven als ze zwanger zijn nadat ze een hebben gerandjesfietst.
    Scheelt veel rekenwerk :)
    Tuurlijk geeft Randje Fietsen geen garantie hoor! En het wil ook niet zeggen dat als je zwanger bent geraakt het dús door het Randjes Fietsen komt. Er zijn genoeg vrouwen die zonder deze diptechniek zwanger raken. Er is nu eenmaal meer nodig dan een techniekje :)
    Maar goed, ik zou het leuk vinden om het te lezen.
    Als ik deze maand (waarin ik voor het eerst heb gerandjesfietst) zwanger ben, laat ik het weten!
    Liefs!

PS: Info over Randjes Fietsen: http://www.randjesfietsen.info/

2. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    vind t vast een erg leuk idee, als ik zou weten wat t is :oops: . zou je t me kunnen vertellen?

3. wieweet

wieweet Actief lid

4 nov 2008
    351
    0
    0
    Volg de link, daar wordt het duidelijk uitgelegd.

4. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    o sorry las ik waarschijnlijk overheen :oops: sorry! ga t ff doen!

5. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.601
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Wij gaan t in elk geval proberen! :p

6. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik zie mezelf al aankomen bij mn vriend.

Schat, zullen we ff gaan randjefietsen?

\:D/

7. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Je kunt ook in je eentje randjesbrommeren... ;)

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hahaha..ik denk dat ik snap wat jij bedoelt :) :) :)

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    haha, leuk onderwerp. Ik ga je link even aanklikken en lezen!

10. wieweet

wieweet Actief lid

4 nov 2008
    351
    0
    0
    Ik ben vast niet de enige die 'Randjes Fietst' .... toch...?

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    ik dacht dat het niet heel veel zin had dus heb t nog niet vaak gedaan, maar ga het vanaf nu elke keer proberen!

12. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo!

Ik heb het dit keer ook 1 x van alle kluspartijen gedaan, dus who knows...

13. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Tijdens mijn vorige cyclus ook gedaan.bevalt erug goed niet alleen voor zwanger raken haha

14. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Ik kan me dat topic nog herinneren. Heb het doorgestuurd naar vriendin van mij wiens zus al lang bezig was zonder succes zonder medische oorzaak. Ik weet niet of ze het door heeft gestuurd, maar zij is iig nog niet zwanger.
    Ik kon me wel vinden in de uitleg, maar ben net als jij benieuwd hoe effectief het dus is...

15. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Gonna try! Leuk!

Had er nog nooit van gehoord. Heb nog effe twee weekjes om zelf te oefenen ;)

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    :D ik wil het deze maand ook gaan proberen! Nu maar hopen dat ook mijn vriend het zo lang kan volhouden! lol.. wordt spannend zeg..net of ik in een test panel zit :) ;)

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    je hoeft het niet perse samen te doen. Als hij klaar is gekomen kan je ook blijven liggen en dan zelf die "oefening" doen. Zo dipt je baarmoedermond in het plasje met zaadjes en wordt het naar binnen gezogen! Heb t gisteren meteen toegepast hihi

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    wij vinden het het prettigst om tegelijk te komen zeg maar.. kunnen we het dan niet zo doen: eerst bij mij beginnen.. dan hij erin (jeetje wat plastisch).. en dan verder. Zodra hij is gekomen doe ik een ronde en dan ben ik aan de beurt? of denk ik er dan te moeilijk over na? Vindt het nl niet zo leuk om de hele tijd aan mezelf te frunniken..

19. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

in de beschrijving staat dat je ongever 8 keer bijna tot je hoogtepunt moet komen..

@muppet lijkt me wel veel werk zo samen met je mannetje;)

wij hebben het niet afgelope ronde gedaan, wel die ronde ervoor elke keer toen was ik ook wel zwanger maar al heel snel mis gegaan..

deze ronde hadden we wel goed geklusd, en volges mij ook wel soms randjes gefietst ....en wie weet... maar het resultaat is er ;)hahaha suc6

20. wieweet

wieweet Actief lid

4 nov 2008
    351
    0
    0
    Gefeliciteerd Sannehai, dan reken ik jou tot de eerste :)

Je kunt RF best samen doen hoor.
    Een man kan ook RF; kwestie van trainen.
    Wat wij wel doen is dat ik 3x RF, dat we dan gemeenschap hebben, en dan als hij komt ik nog 4x RF tot het hoogtepunt. Mijn man helpt me daar graag bij :)

Deel Deze Pagina