hallo vandaag had ik mijn eerste echo, uitwendig was niks te zien, inwendig was even zoeken, en zag ze wel wat, ik zou eigen rond de 9 weken moeten zijn(maar zelf weet ik even niet of ik nu wel of niet goed uitgerekend heb) maar op de echo was het 6 weken, en niks klopend te zien...Nu zei mijn vk ik denk dat het mis is, maar we kijken 8 oktober nog een keer maar die kans is heel klein dat het wel goed is, maar nu lees ik dus dat vaak het hartje klopt bij 7 weken of net iets minder, zou ik dan nog een beetje hoop hebben voor 8 oktober dat dan mischien wel het hartje klopt? Ik ga natuurlijk van het ergste uit niet dat ik daar kom en weer een domper krijg, heb ook geen krampen of pijn of bloedingen nog ook niet gehad. alvast bedankt
hoi, bij 6 weken moet je echt wel een kloppend hartje zien. Ik kan je niet veel hoop geven ook omdat je had uitgerekend veel verder te zijn. Sterkte! Mirjam
Hoi ik ben er gister achter gekomen dat ik dus de maand julli met augustus heb verward dus ik heb het zeer waarschijnlijk mijn eigen heel moeilijk gemaakt(voel me heel dom uiteraard) Had niet 24 julli positieve test in handen maar 24 augustus, ik hou het nog steeds op het ergste uiteraard dan kan het altijd mee vallen die klap heb ik uiteraard toch gehad . (want mijn vk had ik ook verteld dat ik de 24e van julli positief had getest en vroeg ze nog aan mij of ik me niet vergist had, wel dus vergist oliedom) bedankt voor je antwoord mirjam
hoi, maar dan zou je nog steeds 9 weken moeten zijn nu. Als je dan op de echo ziet dat je maar 6 weken bent en het hartje klopt niet dan is het zeer waarschijnlijk niet goed. Mirjam
Vanaf 24 julli gerekend zou het dan 9 weken moeten zijn volgens mijn berekeningen en die van de vk, en als je dan 24 augsutus heb zou het dan toch wat minder zijn? Sorry dat ik zo veel vraag.
Wanneer was dan je EDLM? Als je op 24 aug pos. test dan denk ik dat je edlm ongeveer 28 juli was en dan zou je toch 9 weken zijn nu. Mirjam
ja ik dacht dat me menstruatie regelmatig was maar dat is dus niet zo achteraf (heb helemaal verkeerd geteld) maar ik weet wel dat ik 1 week voor dat ik die 24 augustus getest had dat die negatief was? ik denk dat ik maar die echo afwacht 8 oktober.