Volgens mij en mijn vriendinnen is de man in het stukje van "zwanger van een ander" Dezelfde als van de reclame van BCC.
Moest even lezen. Om het te begrijpen haha. Maar ken die reclame helemaal niet dus kan je ook niet verder helpen.
Is dat niet waargebeurde verhalen die door acteurs / anderen worden naverteld? Dan zou het goed kunnen dat hij via een castimgbureau is ingehuurd...
Volgens mij bedoelt ze de nieuwe serie achter gesloten deuren waarin waar gebeurde verhalen worden verteld Ik weet alleen niet of dit door acteurs gedaan word of door de mensen zelf Ik ga de Bcc Reclame eens kijken haha * edit kan niets vinden op YouTube
Ja leek me ook.. Hoe die man dat stukje vertelde klonk voor mij niet zo gwloofwaardig en ik geloof niet dat je zelf zulke verhalen rooskleurif op t.v verteld zodat.iedereen op straat zegt "he was jij niet.die vent die geen kinderen kon maken?" En het heet niet voor niks.achter gesloten deuren zijn dingem die je normaal binmeshuis houd denk ik
Aha. Het wat natuurlijk al laat op de avond. Idd dat je met je gezicht op tv zulke verhalen gaat vertellen leek ons onwaarschijnlijk. Wij dachten dat het door gestoken kaart was.
Wat ik me hierbij afvraag he.... als ouders zijnde ga je toch met je 15 jarige dochter mee naar een arts/ziekenhuis? Vooral bij zulke diagnoses laat je je dochter/zoon toch niet alleen gaan. Vind het maar een vreemd verhaal eerlijk gezegd.
Misschien moeten wij hier ook maar met zijn allen een geheim bedenken en inzenden...het gruwelijke zp-geheim
Vond het maar een vaag verhaal. Indd het stukje over de ouders en ook die vriend die nooit mee geweest is met haar.. Weird..