Rusteloosheid in bed

Discussie in 'Gezondheid' gestart door germini, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Hey meiden,
    Pfffff word er inmiddels echt gek van!! ben doodmoe, maar slapen ho maar!! rusteloze benen, rusteloos in mijn hoofd, wilde dromen als ik slaap.........ben kapot!! slaap denk ik maar een uurtje of 2 per nacht! Wordt steeds witter en witter....
    Iemand tips zodat ik lekker kan slapen??:)

2. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Helaas geen tip voor je, ik had er ook last van tijdens mijn zwangerschap. Laatste tien weken nauwelijks geslapen door rusteloze benen. Soms zelfs 3 dagen achterelkaar niet. Wat bedoel je met witter en witter ?

3. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Irritant he!!
    Witter en witter............ik bedoel bleek in mijn gezicht;)

4. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    wat bij mij nog wel eens wil helpen is een lekker warm bad met lavendelolie. Lekker veel en dan lekker je bed in. Je bent dan lekker ontspannen en je spieren zijn dan ook wat rustiger. En tja rustiger in je hoofd .... neem pen en papier mee en schrijf het van je af.

slaap lekker hoop ik!

5. Aecatz

Aecatz Actief lid

2 apr 2009
    276
    1
    0
    Ja hier nog 1tje. Niet alleen rusteloze benen maar gewoon je hele lijf is rusteloos. Snachts wakker worden omdat je ineens over alles gaat piekeren, wat achteraf eigenlijk best meevalt.

Ik drink nu melk voordat ik slapen ga. Dan slaap ik in iedergeval een paar uurtjes langer. En als ik aan het piekeren ben ga ik er nu dan ook meteen maar uit om het van me af te schrijven of iets dergelijks, op zoeken op internet of het wel zo is. Vannacht heb ik een complete financiele berekening gemaakt voor straks, of we het wel gaan redden. Lag hier al 3 nachten wakker van. Ik heb daarna nog heerlijk 3 uurtjes met de hondjes op de bank geslapen.

Douchen wil ook nog wel eens een "tijdelijke" oplossing zijn. Ik wil dat rusteloze gevoel ook wel eens gewoon overdag of 's avonds hebben namelijk.

Welkom zwangerschapshormonen...........................

6. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Hier heb ik ook last van heb ook geen tip jammer genoeg:( eerst dacht ik slaap overdag ook niet meer maar dat hielp ook niet.
    Last van rusteloze benen pijn in bekken jeuk over mijn hele lichaam :(woelen zelfs mijn vriend is vanacht maar op de bank gaan liggen.
    Oja en maagzuur niet normaal de kleine mag nu echt komen hoor haha.
    Iedereen sterkte met de laatste loodjes want die tellen echt het zwaarst!!

7. moon30

moon30 Actief lid

14 jun 2009
    406
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord holland
    ik heb t zo erg dat ik er acupuntuur voor aan t doen ben. ik slaap al maanden slecht tot niet. ben kapot. nu heb ik af en toe eens een goeie nacht.

8. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Een bad verlang ik naar maar moet ik nog even op wachten want we zijn de badkamer aan het verbouwen;);)

Warme melk helpt soms wel soms niet.

En dingen opschrijven............ik heb geen idee waar ik allemaal over nadenk dat is het probleem. Ben druk in mijn hoofd, maar geen idee waarmee??

Hormonen..........zucht.........laatste loodjes zijn inderdaad best pittig!!

9. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ik had bij mijn vorige zwangerschap een homeopatisch middeltje van volgens mij dr. vogel. Weet zo niet meer hoe het eet.
    WErkte bij mij erg goed.

Deel Deze Pagina